printlogo


کد خبر: 140266تاریخ: 1394/3/28 00:00
اخبار

تلاش دشمن برای جداسازی مردم از انقلاب نتیجه معکوس دارد
آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در جلسه دیروز  مسؤولان عالی قضایی با اعلام مراتب سپاس خود از حضور باشکوه قشرهای مختلف مردم در مراسم استقبال و تشییع شهدای غواص گفت: استقبال و تشییع باشکوه و تحسین‌برانگیز شهدا رابطه عمیق مردم را با ارواح طیبه شهدا، آرمان‌های انقلاب و تمام کسانی که در راه خدا و برای انقلاب گام برمی‌دارند و هزینه می‌کنند به خوبی نشان داد. به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه‌قضائیه، آیت‌الله آملی‌لاریجانی با اشاره به اینکه حضور مردم در مراسم تشییع شهدا پیوند معنوی و عمیق مردم با شهیدان، راه امام و انقلاب و راه خدا را نشان داد، تأکید کرد: پیام حضور مردم در این مراسم این است که دوستان و دشمنان باید از قوام و دوام جمهوری اسلامی ایران و پایمردی مردم در راه امام و شهدا درس عبرت بگیرند و بدانند که این نظام اساسش بر ارزش‌های الهی استوار است. آیت‌الله آملی‌لاریجانی تصریح کرد: تلاش دشمنان ایران اسلامی برای جداسازی مردم از ارزش‌های معنوی و دینی و فاصله گرفتن آنان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی نتیجه معکوس دارد و موجب پیوند عمیق‌تر مردم با این ارزش‌ها و آرمان‌ها شده و می‌شود.

تکنوکرات‌ها ۳۰ سال است اقتصاد را معطل ارتباط با آمریکا نگه داشته‌اند
محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش تخصصی ایران، فرصت‌ها، چالش‌ها و روندها که صبح دیروز در دانشگاه جامع امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: تکنوکرات‌ها 30 سال است اقتصاد را در تردید نگه داشته‌اند و می‌گویند ارتباط با آمریکا باعث ورود سرمایه به ایران می‌شود و مشکلات را برطرف می‌کند.
به گزارش تسنیم، رضایی به قدرت نظامی ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز برد موشک‌های ایرانی از برد 2هزار کیلومتر فراتر رفته است و پهپادهای ایران از نقاطی تصویربرداری می‌کنند که هیچ راداری امکان ردیابی آنها را ندارد. وی افزود: باید خودباوری و اعتمادبه‌نفس را در اقتصاد وارد کنیم.


Page Generated in 0/0059 sec