printlogo


کد خبر: 140299تاریخ: 1394/3/28 00:00
اخبار

گشایش نمایشگاهی از طرح‌های هنرمندان برای شهدای غواص
مجموعه «مرواریدهای خاکی» که حاصل تلاش طراحان هنرمند برای مردان قهرمان دریای عشق است، گشایش یافته تا مورد بازدید عموم قرار گیرد. به گزارش تسنیم، مجموعه «مرواریدهای خاکی» به همت فرهنگسرای انقلاب اسلامی تولید شده و شامل 13 قطعه پوستر گرافیکی از 9 طراح است که به روایت بازگشت شهیدانی می‌پردازد که برخی از آنان با دستان بسته به شهادت رسیدند. این نمایشگاه از روز سه‌شنبه 26 خرداد در محل نگارگذر چهارراه ولی عصر(عج)  آغاز شده و تا دوم تیرماه پذیرای علاقه‌مندان است. همچنین همزمان با برپایی این نمایشگاه، آثار این مجموعه در قطع 2در 4 متری و در 18 ایستگاه مترو به نمایش در می‌آید. مجموعه پوستر «مرواریدهای خاکی» پیشکشی است به مردانی دریا دل که با دست‌هایی بسته برای‌مان پیامی آوردند.

انتصاب مدیران شبکه‌های «ورزش» و «HD»
معاون سیمای رسانه ملی در چند حکم جداگانه تغییراتی را در مدیریت‌های زیرمجموعه خود ایجاد کرد. به گزارش تسنیم، علی‌اصغر پورمحمدی مدیران شبکه‌های «اچ دی» و «ورزش» سیما و مشاور خود در امور معارف اسلامی و ادعیه را معرفی کرد. وی در حکمی، کامبیز اخوان‌صفا را به سمت مدیر کانال «HD» منصوب کرد و در حکمش از وی خواست با بهره‌گیری از جذابیت‌های تصویری پخش با سیستم «HD» و در نظر گرفتن سیاست‌های رسانه ملی برای ارتقای کیفی برنامه‌ها با بهره‌گیری از منابع مختلف خارجی و داخلی تلاش کند. معاون سیما در حکم دیگری نیز احسان شیعه را به مدیریت شبکه ورزش سیما منصوب کرد. وی در این حکم از آقای شیعه خواسته است برای ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه‌های ورزشی، نقشه راه برای آینده این کانال تدوین و از تمام ظرفیت‌های کانال ورزش برای جلب رضایت مخاطب استفاده کند. کمک به توسعه اخلاق ورزشی و ورزش همگانی برای ایجاد نشاط در جامعه از دیگر توقعات معاون سیما از مدیر کانال ورزش است. پورمحمدی همچنین در حکمی، علیرضا بکایی را به سمت مشاور خود در امور معارف اسلامی و ادعیه منصوب کرد. وی در این حکم  از آقای بکایی خواسته است در ساماندهی امور مربوط به تولید، انتخاب و پخش مطلوب ادعیه در شبکه‌های سیما فعال باشد.

فیلم‌های اکران  ماه رمضان مشخص شد
سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم‌های «گینس»، «عصر یخبندان» و «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» به کارگردانی کمال تبریزی در ماه رمضان خبر داد. به گزارش مهر، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به فیلم‌هایی که در ماه مبارک رمضان در سینماها اکران می‌شوند، گفت: «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده در گروه سینمایی ماندانا، «عصر یخبندان» محسن کیایی در گروه سینمایی استقلال و «از رئیس‌جمهور پاداش نگیرید» به کارگردانی کمال تبریزی در گروه سینمایی زندگی، از سوم تیرماه در اکران ماه رمضان نمایش داده می‌شوند. وی ادامه داد: در جلسه اخیر شورای صنفی نمایش، قرارداد فیلم سینمایی «یاسین» حامد امرایی در گروه سینمایی اریکه ایرانیان برای اکران بعد از فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» در ۲۷ خردادماه بسته شد. فرجی در پایان گفت: «دوران عاشقی» علیرضا رئیسیان نیز بعد از فیلم «نهنگ عنبر» به سرگروهی سینما کورش اکران می‌شود.

ساخت سریالی برای شب‌های قدر
ایرج محمدی گفت: «نیاز» سریالی 5 قسمتی است که قرار است در شب‌های قدر امسال از شبکه 3 سیما روی آنتن رود. به‌گزارش فارس، این تهیه‌کننده افزود: مینی‌سریال «نیاز» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده را کلید زدیم. «نیاز» سریالی 5 قسمتی است که قرار است در شب‌های قدر امسال از شبکه 3 سیما روی آنتن رود. تهیه‌کننده سریال «سربه راه» افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های موجود حدود 20 روز دیگر تصویربرداری‌مان ادامه خواهد داشت. داستان نیاز داستان زوج جوانی به نام‌ پیمان و کمند است، این دو در خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده‌اند. با ورود آنها به خانه پدری پیمان، سیما مادر پیمان برای اولین بار عروس خود را می‌بیند. این آشنایی واکنش‌هایی را در خانواده برمی‌انگیزد و داستان‌های مختلفی را شکل می‌دهد.
 


Page Generated in 0/0052 sec