printlogo


کد خبر: 140300تاریخ: 1394/3/28 00:00
رویدادها

مدیر شبکه یک سیما  وعده داد
تدارک برنامه‌هایی شاد و مفرح در ماه مبارک رمضان
مدیر شبکه یک سیما گفت: رویکرد شبکه یک در ماه رمضان، پخش برنامه‌هایی شاد و مفرح است. به گزارش فارس، «محمد احسانی» مدیر شبکه یک سیما افزود: برنامه‌های ویژه ماه رمضان تدارک دیده شده است که یکی از این برنامه‌ها، سریال پایتخت است. مدیر شبکه یک اظهار داشت: ویژه‌برنامه دیگری که در ایام ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده است، برنامه دعوت است. در این برنامه برگزیدگانی از 31 استان کشور در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ایثارگری و ورزشی و بطور کلی افرادی که از ویژگی‌های خاصی برخوردارند در برنامه حضور می‌یابند و با مجری خوب برنامه سیدجواد رضویان گفت‌وگو می‌کنند. محمد احسانی ادامه داد: در این ایام سری دوم مستند در امتداد غدیر به روی آنتن خواهد رفت. وی همچنین از پخش 2 برنامه جشن‌گونه در ماه مبارک رمضان از شبکه یک خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‌ها شب‌های شیدایی و شهر خدا نام دارد. مدیر شبکه یک درباره اینکه آیا شبکه برای زمان افطاری برنامه‌ای تدارک دیده است یا خیر، اظهار داشت: برای زمان افطار امسال تصمیم گرفتیم از قالب و فرمت سال گذشته فاصله بگیریم و هر شبکه‌ای با شکل جدیدی به استقبال اذان مغرب و لحظات افطار برود. محمد احسانی افزود: یک سری برنامه‌هایی هم در ایام ماه مبارک رمضان پخش می‌شود که مخاطبان خاص خود را دارد مثلا یک باکس تامینی کودک و نوجوان را در این ایام پیش‌بینی کردیم که در این باکس قرار است سریال خاطره‌انگیز دنیای شیرین به همراه یکسری انیمیشن پخش می‌شود.

شب‌های شیدایی در ماه مبارک رمضان
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باغ موزه دفاع‌مقدس گفت: ویژه‌برنامه شب‌های شیدایی برای ششمین سال متوالی در لیالی ماه مبارک رمضان و با حضور جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی، تئاتر و سینمای دفاع‌مقدس در باغ موزه برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، ویژه‌برنامه شب‌های شیدایی برای ششمین سال متوالی در لیالی ماه مبارک رمضان و با حضور جمعی از هنرمندان عرصه موسیقی، تئاتر و سینمای دفاع‌مقدس هر شب ساعت 22 در باغ‌موزه دفاع‌مقدس برگزار می‌شود. اصغر رضوانی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باغ موزه دفاع‌مقدس با اعلام این خبر گفت: علاوه بر اجرای برنامه شب‌های شیدایی، برای دومین سال متوالی، موزه دفاع‌مقدس میزبان برگزاری بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است. مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باغ موزه دفاع‌مقدس بیان داشت: برای استفاده بهتر شهروندان تهرانی و بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن کریم ساعات بازدید از تالارهای باغ موزه دفاع‌مقدس در ایام ماه مبارک رمضان جز سالروز شهادت حضرت علی(ع) که تعطیل است، همه روزه  از ساعت 14 الی 22 خواهد بود.  رضوانی یادآور شد: همزمان با شب‌های قدر، برنامه شب‌های شیدایی برگزار نمی‌شود.

افتتاحیه طرح «جوانه‌های صالحین» برگزار شد
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) گفت: حلقه‌های صالحین دارای ویژگی‌های متعددی است که مهم‌ترین آن تربیت جوانانی با روحیه انقلابی است. به گزارش تسنیم، طرح جوانه‌های صالحین با هدف ارتقای حلقه‌های صالحین، در راستای تبدیل اوقات فراغت تابستان به عرصه‌ای برای رشد و تعالی بسیجیان  طراحی و اجرا می‌شود. سردار محسن کاظمینی، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول(ص)‌ تهران بزرگ در افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین خطاب به فرماندهان نواحی گفت: تمام کارها و برنامه‌های خود را بر مبنای رضای خدا انجام دهید. وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای یادگیری قرآن است، افزود: علاوه بر مقوله قرآن و خواندن درست آن، جوانان بسیجی ما باید تمام مسائلی که به مقوله نماز مربوط می‌شود را فراگیرند.

تخفیف ۵۰ درصدی برای مخاطبان «هنر و تجربه» در ماه رمضان
بلیت فیلم‌های گروه سینمایی «هنر و تجربه» در ایام ماه مبارک رمضان ۵۰۰۰تومان شد. به گزارش فارس، با توجه به درخواست‌های متعدد علاقه‌مندان سینمای هنر و تجربه درباره امکان بهره‌مندی بیشتر از مجموعه سالن‌های سینمایی در ماه مبارک رمضان  بالاخص قشر دانشجو و دانش‌آموزان، شورای  سیاستگذاری سینمای هنر و تجربه، بهای بلیت  همه سینماهای متعلق به هنر و تجربه را در طول ماه مبارک رمضان5000تومان  تعیین کرد.


Page Generated in 0/0056 sec