printlogo


کد خبر: 140304تاریخ: 1394/3/28 00:00
اخبار

واگذاری سهام سرخابی‌ها از دستور کار خارج شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد با توجه به 4 مزایده برگزار شده برای واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، واگذاری سهام این 2 باشگاه‌ها از طریق مزایده از دستور کارمان خارج شده است. علی طیب‌نیا بعدازظهر  چهارشنبه و پس از نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، واگذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را تکلیف قانون بودجه سال ۹۳ دانست و ضمن بیان این مطلب گفت: وضع این 2 باشگاه با میلیون‌ها هوادار و تماشاگر برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد. وی در ادامه افزود: دولت، وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور اقتصادی و دارایی نمی‌توانند به سرنوشت این 2 باشگاه بدون حساسیت و بی‌توجه باشند، بنابراین بنا نداشتیم به هر قیمت این 2 باشگاه را واگذار کنیم. وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را در این باره مطرح کرده‌اند که منتظریم با تصویب آن متناسب با آن درباره واگذاری این 2 باشگاه عمل کنیم.

گزارش سایت فیفا از ناکامی ایران
سایت فیفا از صدرنشینی گوآم در گروه D انتخابی جام‌جهانی به‌عنوان یک شگفتی یاد کرد. رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی در قاره آسیا با برگزاری چند دیدار ادامه یافت. سایت فیفا با پوشش این بازی‌ها نوشت: کمتر کسی فکر می‌کرد گوآم بتواند هر دو بازی خود را در انتخابی جام جهانی ببرد. تیم رده 174 فیفا حالا بالاتر از ایران در صدر جدول ایستاده است و به فکر بازی‌های بعدی خود است. این تیم با لژیونرهای زیادی که در آمریکا دارد، در این دوره حاضر شده است و این بازیکنان که اغلب در آمریکا تمرین می‌کنند به رشد گوآم کمک کردند. سرمربی گوآم نیز بعد از برد هند گفت: ما دیگر آن گوآم 15 سال پیش نیستیم و خیلی بهتر شده‌ایم. به بهترین شکل از لژیونرهایمان استفاده کردیم و به پیروزی رسیدیم. در انتخابی جام جهانی 2 تیم ایران و ژاپن برابر حریفان خود متوقف شدند. در حالی که سردار آزمون در دقیقه 4 ایران را پیش انداخت، همه فکر می‌کردند ایران به بردی پرگل می‌رسد ولی در نهایت ترکمنستان بازی را به تساوی کشاند تا این دیدار با تساوی
یک - یک به پایان برسد. از دیگر اتفاقات عجیب توقف ژاپن در خانه برابر سنگاپور بود.

طرفداری ژاوی  از قطر!
هافبک السد قطر با حمایت از میزبانی این کشور برای جام جهانی 2022 عنوان کرد: اینکه تیم‌ها نیازی به سفر در طول برگزاری بازی‌ها ندارند، یک مزیت است. جام جهانی قطر سرانجام یک طرفدار پیدا کرد و آن هم کسی نیست جز «ژاوی هرناندس» که یکی، دو هفته پیش قرارداد نجومی با تیم السد امضا کرد. وی در ادامه گفت: شکی نیست که پروژه بزرگ و فوق‌العاده‌ای پشت جام جهانی 2022 قرار دارد و تمام مردم قطر در این پروژه سهیم هستند تا به بهترین شکل جام جهانی را پیش ببریم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا نقشم را در این پروژه عظیم به خوبی انجام دهم. باید مثبت فکر کرد. فکر می‌کنم اینکه تیم‌ها نیاز ندارند تا در خلال این رقابت مسافرت کنند و از این شهر به آن شهر بروند، یک مزیت است.

نوری یک قدم تا پیوستن به المسیمیر
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام مذاکرات نهایی و شرکت در تست پزشکی یک تیم قطری، در این کشور به سر می‌برد. با وجود اینکه محمد نوری در مصاحبه با یکی از رسانه‌های ورزشی حضورش در کشور قطر را تکذیب و تاکید کرده که در شمال کشور است، با این حال کاپیتان سرخپوشان روز سه‌شنبه عازم دوحه قطر شده تا مذاکراتش را با تیم المسیمیر نهایی کند. یکی از بستگان نوری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، این موضوع را تایید کرد. نوری چندی پیش این موضوع را با بعضی بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ قطر هم در میان گذاشته بود و آنها هم به کاپیتان پرسپولیس توصیه کردند تا به خاطر آرامش فوتبال قطر، به این کشور برود. با این حساب، در صورت توافق نهایی، محمد نوری فصل آینده لباس تیم المسیمیر را به تن خواهد کرد که به تازگی به لیگ ستارگان صعود کرده است.

استعفای دبیرکل کنفدراسیون آسیا
داتو آلکس سوسی، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا استعفا داد. به گزارش
«وطن امروز» از تارنمای کنفدراسیون فوتبال آسیا، این کنفدراسیون با تشکر از خدمات برجسته آلکس سوسی برای فوتبال آسیا در طول 20 سال، برای او آرزوی موفقیت کرد.  داتو ویندسورجان، معاون دبیرکل AFC تا زمان انتصاب دبیرکل جدید، مسؤولیت دبیرخانه این نهاد را بر عهده خواهد گرفت. خبرگزاری رویترز در گزارشی عنوان کرده است که سوسی به اتهام پنهانکاری در زمان ریاست بن‌همام بر فوتبال آسیا از حضور در کنفدراسیون فوتبال آسیا تعلیق شده بود. بن‌همام به دلیل اتهامات مالی برای مدتی از حضور در فوتبال محروم شده بود.
 


Page Generated in 0/0048 sec