96 درصد کالاهای مجموعه فروشگاههای زنجیرهای خونه به خونه تولید داخل است که با رعایت استاندارد و بهداشت کامل و تخفیف 5 تا 35 درصدی نسبت به فروشگاههای دیگر و با عرضه 400 قلم کالا به مشتریان خدمترسانی میکند. معاون اجرایی این فروشگاهها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف اصلی تاسیس چنین فروشگاههای زنجیرهای رساندن کالاهای تولید داخل بدون واسطه و با قیمت، تخفیف و کیفیت مطلوب و مناسب به دست مصرفکننده است، گفت: با عنایت به تأکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره ترغیب و استفاده از تولیدات داخلی، تحقق این شعار در دستور کار این فروشگاههای زنجیرهای قرار دارد. وی افزود: از زمان تاسیس این فروشگاه 35 درصد تخفیف برای اجناس تولیدات داخل در نظر گرفتیم، ضمن اینکه با هدف ترغیب هموطنان به مصرف کالاهای تولیدی در داخل کشور هر ساله در نیمه شعبان جشن بزرگ قرعهکشی با ارائه خودرو و پول نقد برگزار میشود. وی گفت: فروشگاههای زنجیرهای خونه به خونه تاکنون برای حدود
1300 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد کرده است و در آیندهای نهچندان دور برای 5000 نفر از جوانان اشتغالآفرینی میکند. وی در بخش دیگری از سخنانش از تاسیس این فروشگاههای زنجیرهای در کشورهای روسیه، عراق، گرجستان و ارمنستان خبر داد و افزود: پیشبینی ما این است که با افتتاح 50 شعبه از فروشگاههای زنجیرهای خونه به خونه 25 درصد بازار منطقهای را میتوانیم پوشش دهیم. گفتنی است این فروشگاه توانسته محصولات زیادی از جمله برنج، حبوبات و مواد خوراکی را تولید و بستهبندی کند و مواد غذایی، بهداشتی و شوینده و لوازم خانگی، محصولات عمده فروشگاه است. گفتنی است، اخیرا یکی دیگر از شعب فروشگاههای زنجیرهای خونه به خونه در شهر بابل با حضور فرماندار بابل و مسؤولان استانی افتتاح شد. فرماندار بابل در این مراسم گفت: در دنیا عرضه و تقاضا موضوعی کاملا رقابتی است و هیچکس را نمیتوان در این بازار مجبور به خرید اجباری کرد. فرماندار بابل درباره ایجاد کاهش فاصله بین تولید و عرضه توسط مجموعه «خونه به خونه» اظهار داشت: این مجموعه با کاهش دادن فاصله بین تولید و عرضه توانسته است قیمت کالاهای تولید داخل را با تخصیص 5 تا 35 درصد تخفیف برای مشتریان متعادل، جذاب و مطلوب کند به نحوی که استقبال گستردهای از آن به عمل آمده است.