printlogo


کد خبر: 140479تاریخ: 1394/3/31 00:00
سلام وطن

   از اقداماتی نظیر کارتون روزی‌نامه زنجیره‌ای آرمان که معلوم است از سوی چه خاندانی پشتیبانی مالی می‌شود و عکس چه کسی همه روزهای هفته در صفحه یک آن منتشر می‌شود، نباید تعجب کرد. اصلاً اینها به‌عنوان نمایندگان مکتوب ناتوی فرهنگی دشمن دارند منتشر می‌شوند. مگر همین‌ها چند ماه پیش ایران و رژیم اشغالگر قدس را یکسان معرفی نکردند؟ مگر روزی‌نامه دیگرشان، صراحتاً در تیتر یک خود، به همراهی با توهین‌کنندگان به پیامبر اعظم(ص) نپرداخت. اینها همینند و اقتضای طبیعت‌شان است. تعجب باید از وزارت ارشاد و دولت جمهوری اسلامی ایران داشت که اگر صرفاً انتقادی به آنها می‌شود، درصدد توقیف منتقد برمی‌آیند اما کاری به روزی‌نامه‌های پیاده‌نظام دشمن ندارند و بیشترین یارانه هم به آنها تعلق می‌گیرد(!) یادشان رفته الان 37 سال است در این کشور انقلاب شده و حکومت اسلامی برقرار است.
سلمانی
  اگر اینهایی که با شهدا مشکل دارند، از آه مادران شهدا نمی‌ترسند، از خشم انقلابی یاران شهدا باید بترسند. ظاهراً تن بعضی‌ها مشکل پیدا کرده است که به اهانت‌های سخیف‌شان در منجلابی که آن را کار فرهنگی و روزنامه نامیده‌اند، خاتمه نمی‌دهند.
باقی
  مدیریت دفتر مطالعات رسانه‌ها که زیرمجموعه وزارت ارشاد به شمار می‌رود، با توجه به تغییر دولت روند قلع و قمع داس‌گونه‌ای را پیش گرفته‌اند تا کارشناسان دفتر و افراد باسابقه را به بهانه برون‌سپاری امور از دفتر بیرون کرده و افرادی که با سلیقه خودشان سازگارند، جایگزین کنند. این چه تدبیر و چه امیدی است که برای ما کارمندان باسابقه اجرایی می‌کنند؟
یک کارمند
 


Page Generated in 0/0054 sec