printlogo


کد خبر: 140654تاریخ: 1394/4/3 00:00
اخبار

ظرفشویی عاقبت قهرمان المپیک جودو
طلایی جودوی ایران در المپیک 2014 نوجوانان در نانجینگ که پس از کسب این عنوان ارزشمند با بی‌اهمیتی مسؤولان فدراسیون جودو روبه‌رو شد، برای امرار معاش به ظرفشویی در رستوران روی آورده است! رامین صفویه درباره‌ آخرین وضعیت خود پس از کسب اولین مدال تاریخ جودوی ایران در رقابت‌های المپیک اظهار کرد: حدود یک سال از کسب این عنوان در نانجینگ چین می‌گذرد اما متاسفانه مسؤولان فدراسیون جودو مرا به حال خود رها کردند و در طول این یک‌سال فقط مبلغ 50 هزار تومان به من دادند که آن هم مقداری از هزینه ایاب و ذهابم بود! فدراسیون جودو هیچ برنامه‌ریزی برای من نداشته و هیچ کدام از مسؤولان فدراسیون حتی یک‌بار هم جویای وضعیت من نشدند. صفویه که فدراسیون جهانی جودو پس از کسب طلایش در المپیک از او به‌عنوان چهره پرفروغ جودوی دنیا در آینده نام برده بود، در ادامه گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه دیگر با این بی‌توجهی‌ها انگیزه‌ام را برای ادامه کار در جودو از دست داده‌ام، افزود: به خاطر مشکلات مالی و از آنجا که پدرم آشپز یک رستوران در شهر قزوین است و دیگر نمی‌تواند از من حمایت مالی کند تا فقط به جودو بپردازم، در رستورانی که پدرم کار می‌کند مشغول ظرفشویی هستم و ماهی 800 هزار تومان درآمد دارم! البته هفته‌ای 3 نوبت هم برای خودم تمرین می‌کنم.

محمودی بهترین اسپکر و موسوی برترین دفاع
در پایان هفته ششم لیگ جهانی والیبال بهترین‌های هر پست براساس عملکرد انفرادی آنها در دیدارهای برگزار شده معرفی شدند که شهرام محمودی و محمد موسوی در رتبه‌های نخست بهترین اسپکر و مدافع قرار دارند. در پایان هفته ششم لیگ جهانی والیبال بهترین‌های هر پست معرفی شدند. شهرام محمودی به‌عنوان پنجمین بازیکن امتیازآور مسابقات و همچنین بهترین اسپکر این رقابت‌ها معرفی شد. همچنین محمد موسوی با اقتدار بالاتر از تمام مدافعان روی تور قرار گرفت.

رضاییان در دوراهی استقلال و پرسپولیس
مدافع فصل گذشته راه‌آهن با پیشنهاد استقلال و پرسپولیس روبه‌رو شده است. مدیربرنامه‌های رامین رضاییان در پاسخ به این سوال که این بازیکن از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارد، گفت: رضاییان از 4 تیم پیشنهاد دارد که 2 تیم از این تیم‌ها استقلال و پرسپولیس هستند. البته هیچ‌یک از آنها قطعی نیست ولی از استقلالی‌ها یک بار تماس با ما گرفته شده است و چیز قطعی‌ای وجود ندارد. وی در پاسخ به این سوال که شانس کدام تیم برای به خدمت گرفتن رضاییان بیشتر است، بیان کرد: من نمی‌توانم به این سوال پاسخ دهم و فقط می‌توانم بگویم که رضاییان و خانواده‌اش در حال بررسی پیشنهادات هستند و نظر خانواده رضاییان هم برای این بازیکن خیلی مهم است و در نهایت خود این بازیکن باید تصمیم نهایی را بگیرد.

پارما به سری D فرستاده شد
باشگاه فوتبال پارمای ایتالیا اعلام ورشکستگی کرد تا به دسته چهارم فوتبال ایتالیا سقوط کند. با انصراف تنها مشتری که برای خرید باشگاه پارمای ایتالیا ابراز تمایل کرده بود، این باشگاه رسماً اعلام ورشکستگی کرد. دادگاه رسیدگی‌کننده به پرونده باشگاه پارما با اعلام ناتوانی این باشگاه برای پیدا کردن یک سرمایه‌گذار جدید طی مهلت تعیین‌شده، ورشکستگی قعرنشین جدول رده‌بندی فصل گذشته سری A را تایید و اعلام کرد این تیم فصل آینده باید کار خود را از لیگ آماتورهای فوتبال ایتالیا موسوم به سری D از سر بگیرد. مایک پیاتزا، اسطوره بیسبال ایتالیا آخرین امید پارما برای نجات از ورشکستگی بود اما با انصراف او از خرید این تیم، مدیران باشگاه اعتراف کردند که هیچ پیشنهاد دیگری برای خرید پارما وجود ندارد به این ترتیب این باشگاه ورشکسته شده است. پارما در شرایط عادی به خاطر به پایان رساندن فصل در رده بیستم جدول به سری B سقوط می‌کرد اما ورشکستگی، این تیم را به بالاترین سطح از فوتبال باشگاهی آماتور ایتالیا می‌فرستد.

اولیویرا شنبه به ایران می‌آید
سرمربی فصل گذشته تراکتورسازی شنبه آینده به ایران می‌آید. پس از کش‌وقوس‌های فراوان بلیت برگشت اولیویرا به ایران صادر شد و قرار است تونی شنبه هفته آینده به ایران بازگردد و تمرینات تیمش را آغاز کند. تراکتورسازان در غیاب او براساس لیست درخواستی این مربی چند بازیکن را در لیست مازاد گذاشته‌ و با چند بازیکن خودشان هم تمدید کرده‌اند.
 


Page Generated in 0/0053 sec