printlogo


کد خبر: 140674تاریخ: 1394/4/3 00:00
سلام وطن

 مجلس بالاخره وارد مذاکرات شد و به نفع ملت و کشور و حقوق مسلم ایران و حتی دولت و مذاکره‌کنندگان قانونی را تصویب کرد تا جلوی زیاده‌خواهی‌های طرف مقابل را بگیرد. با همین قانون، آمریکا فهمید اگر مذاکره‌کنندگان ما به خاطر اینکه اعتقاد دارند هر توافقی بهتر از عدم توافق است، یکسره دارند کوتاه می‌آیند، ملت ایران چنین اعتقادی ندارد و تنها باید همه حقوقش به رسمیت شناخته شود.
جعفری
 آمریکا خوب خود را به سمپات‌هایش در ایران شناساند. اینها تمام تلاش‌شان را می‌کنند که آمریکا را آدم نشان دهند ولی هر روز آنها دارند اینها را ناامیدتر می‌کنند. هرچه هم بزک کنند، آمریکا گرگ درنده‌ای است که به نزدیک‌ترین متحدانش نیز رحم نمی‌کند. جاسوسی از آلمان هنوز در این کشور موجب ناراحتی مردم آن کشور است ولی آمریکایی‌ها حتی از این کار زشت‌شان با متحد خودشان هم دفاع می‌کنند. یعنی هر چه آمریکا می‌گوید همان است. ایرانی هرگز زیر این تحقیر نمی‌رود حتی اگر برخی تلاش کنند دیدگاه‌های عقب‌افتاده‌شان را به مردم تحمیل کنند.
سجادی مقدم
  اگر مذاکره‌کنندگان ما در ادامه مذاکرات محکم بایستند و با قدرت و از موضع مناسب با طرف مقابل گفت‌وگو کنند، مطمئناً به نتیجه خوبی در مذاکرات خواهیم رسید. متأسفانه یکی از مشکلات نمایندگان مذاکره‌کننده ما این است که اعتماد به نفس لازم را برای مذاکره با آمریکایی‌ها ندارند. اگر واقعاً این خودباوری را داشته باشند که ما هم کشوری بسیار قدرتمند هستیم، امتیازات عالی می‌گیریم و تحریم هم به سرعت لغو می‌شود البته دیگر نباید از داخل پیام‌های ملتمسانه بفرستیم که آب خوردن نداریم، خزانه خالی است و... .
ابوفاضلی


Page Generated in 0/0054 sec