printlogo


کد خبر: 140680تاریخ: 1394/4/3 00:00
اخبار

جنایات آل‌سعود در راستای راهبرد استکبار جهانی است
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، دادستان کل کشور عصر روز گذشته در حاشیه مراسم سالگرد درگذشت آیت‌‌الله محمدی‌گیلانی که در مسجد ارک تهران برگزار شد، به شخصیت این عالم بزرگوار اشاره کرد و اظهار داشت:‌ برخی افراد تکلیف‌شعار هستند و برخی دیگر تکلیف‌‌مدار اما آیت‌الله گیلانی از جمله کسانی بود که تکلیف‌مداری را به صحنه می‌آورند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام رئیسی فقیه، عالم وارسته و دلداده به خدا را از صفات آیت‌الله گیلانی برشمرد و گفت: آیت‌الله گیلانی چون کوه استوار بود و قضات امروز باید از آیت‌الله گیلانی الگو بگیرند. وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به جنایات آل‌سعود در یمن اشاره کرد و ضمن اظهار تأسف گفت: اقداماتی که آل‌سعود در حال انجام است به هیچ وجه مورد تایید نیست. هیچ مسلمانی این اقدامات را تحمل نمی‌کند. متأسفانه آل‌سعود در منطقه در راستای راهبرد استکبار جهانی گام برمی‌دارد.

هفته آینده تحول مهم در روابط ایران، عراق و سوریه
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هفته آینده تحول مهمی در روابط منطقه‌ای 3 کشور ایران، عراق و سوریه اتفاق خواهد افتاد. به گزارش تسنیم، سرلشکر محمد الشعار، وزیر کشور سوریه صبح دیروز با علی‌اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد. علی‌اکبر ولایتی در این دیدار، ایران و سوریه را دارای روابط برادرانه دانست و گفت: ایران و سوریه رابطه برادرانه دارند و با سابقه عمیق این رابطه ادامه دارد. وی ادامه داد: رابطه ایران و عراق نیز همیشه برقرار بوده است و عراق و سوریه هم بخش مهمی از بین‌النهرین را تشکیل داده‌اند که تاریخ طولانی تمدن بسیار مهمی دارند. رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: هفته آینده تحول مهمی در روابط منطقه‌ای 3 کشور ایران، عراق و سوریه اتفاق خواهد افتاد.

سخنرانی 3 اصلاح‌طلب و اصولگرا در ضیافت افطاری روحانی
دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: در مراسم ضیافت افطاری رئیس‌جمهور 3 نفر از اصلاح‌طلبان و 3 تن از اصولگرایان درباره آخرین وضعیت کشور به سخنرانی خواهند پرداخت. به گزارش فارس،  ضیافت افطاری حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهوری کشورمان امروز چهارشنبه سوم تیرماه با حضور احزاب اصلاح‌طلب و اصولگرا در ساختمان ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود. حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در همین رابطه اظهار داشت: همه اصلاح‌طلبان به ضیافت افطاری آقای روحانی دعوت شده‌اند. وی افزود: در این مراسم 3 نفر از اصلاح‌طلبان و 3 تن از اصولگرایان درباره آخرین وضعیت کشور به سخنرانی خواهند پرداخت.
 


Page Generated in 0/0051 sec