printlogo


کد خبر: 141210تاریخ: 1394/4/11 00:00
اخبار

استقبال گسترده از مسابقه کتابخوانی «خانواده»‌
مسؤول دبیرخانه دور دوم مسابقه کتاب و زندگی از شرکت بیش از ۱۳ هزار علاقه‌مند در این دوره از مسابقه و کتاب خانواده شامل بیانات رهبر معظم انقلاب درباره خانواده خبر داد. به گزارش تسنیم، میثم نیلی در نشست خبری اختتامیه دومین دوره مسابقه سراسری کتابخوانی «کتاب و زندگی» ویژه کتاب «خانواده» افزود: مسابقه کتاب و زندگی پاسخی است به مطالبات مکرر گفته رهبر انقلاب و تلاشی است برای اینکه امر کتاب و کتابخوانی در کشور محقق شود. این مسابقه اهدافی دارد که از جمله آنها ارتقای سرانه کتابخوانی در کشور است که قصد داریم این امر را با کتاب‌های خوب و مستحب موکد انجام دهیم؛ کتاب‌هایی که دانش آنها از سوی اهالی حوزه فرهنگ توصیه شده است. مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی افزود: هدف دیگر از برگزاری این نوع مسابقات دسترسی آسان مخاطبان به کتاب و تقویت بنیه اقتصادی شبکه نشر اعم از ناشر و دیگران است.

برپایی غرفه‌های مشاوره در «شب‌های نورانی»
غرفه‌های مشاوره خانواده، تربیت فرزند، ازدواج و انتخاب همسر، پاسخگویی به مسائل شرعی و... جزو بخش‌هایی است که در نمایشگاه «شب‌های نورانی» به آنها پرداخته شده است. به گزارش تسنیم، دبیر طرح ملی تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف گفت: خیمه‌های معرفت نمایشگاه شب‌های نورانی مصلای امام خمینی(ره) که به همت این سازمان برپا شده است، با بیشترین غرفه در زمینه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی آماده ارائه خدمات به بازدیدکنندگان است. حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی‌متقی، دبیر طرح ملی تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان این مطلب گفت: فضایی در حدود 300 متر مربع به این بخش اختصاص پیدا کرده است. دبیر طرح ملی تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه درباره تابلوهایی که مقابل این بخش قرار داده شده است که شامل مضامین قرآنی و اخلاقی است، گفت: در این بخش حدود 20 تابلو که دارای یک سیر بحث است، سبک زندگی قرآنی را از طریق آیات و روایات و به صورت مضمونی معرفی می‌کند همچنین این تابلوها همراه با بیان داستانک‌های اخلاقی است که باعث جذب بیشتر خواننده می‌شود. وی افزود: در روزهای ابتدایی نمایشگاه طبیعتاً با بازدیدکنندگان کمی روبه‌رو بودیم اما با تبلیغات صورت گرفته، استقبال بهتر شده است. نمایشگاه شب‌های نورانی تا 23 ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 24 در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای بازدیدکنندگان و قرآن‌دوستان است.

پوران درخشنده:
فاجعه انهدام هواپیمای مسافری ایران نباید در سینما مغفول واقع شود
پوران درخشنده گفت: به طور قطع پرداختن به موضوعاتی مانند انهدام هواپیمای مسافری ایران توسط ناو آمریکایی و برجسته کردن زوایای مختلف ‌آن که جنبه ملی دارد، نباید در سینما مغفول واقع شود. به گزارش نسیم، این کارگردان با اشاره به حادثه 12 تیر افزود: قطعا آگاهی‌دهندگی درباره این مساله و امثال آن که موضوعی ملی محسوب می‌شود بسیار اهمیت دارد، چرا که باید اینگونه حوادث و جزئیات آن با زبان هنر به آگاهی مردم برسد. درخشنده با اشاره به وظیفه سینماگران در این زمینه ادامه داد: نباید فراموش کنیم کارگردانان بعد از اندیشه، برای به تصویر کشیدن یک موضوع یا حادثه اینچنینی نیازمند بودجه هستند و در حال حاضر نیز برای ساخت فیلم‌ها مشکلات مالی وجود دارد.

اولیور استون روایتگر افشاگری اسنودن شد
تیزر فیلم جدید اولیور استون به نام «اسنودن» در حالی رونمایی شد که نمایش پرچم آمریکا به شکل وارونه بحث‌برانگیز شده است. به گزارش مهر، انتشار تیزر فیلم سینمایی «اسنودن» به کارگردانی اولیور استون نگاه‌ها را به این اثر سینمایی معطوف کرده است. «اسنودن» به کارگردانی اولیور استون، کارگردان و مستندساز سرشناس آمریکایی براساس ماجراهای ادوارد اسنودن، افشاگر برنامه‌های جاسوسی آمریکا ساخته شده است. اولیور استون یکی از بحث‌برانگیزترین سینماگران هالیوود است که در بیشتر آثارش ماجراها و رخدادهای سیاسی را دستمایه کارش قرار داده است.


Page Generated in 0/0056 sec