printlogo


کد خبر: 141215تاریخ: 1394/4/11 00:00
اخبار

آخرین خرید استقلال کیست؟
آخرین خرید استقلال به‌عنوان سهمیه لیگ برتر از بین یعقوب کریمی و مسعود حسن‌زاده انتخاب می‌شود. آبی‌پوشان پس از جذب روزبه چشمی تنها سهمیه یک خرید لیگ برتری دارند و اکنون باید از بین 2 گزینه حسن‌زاده و یعقوب کریمی یکی را به عنوان آخرین سهمیه در فصل جاری انتخاب کنند. مسعود حسن‌زاده که مذاکرات خود با باشگاه استقلال را آغاز کرده است با اعلام رقم فسخ قرارداد و مبلغ دریافتی خود اکنون فاصله زیادی با آبی‌پوش شدن دارد. گلزن جوان ذوب‌آهن که سابقه حضور در تیم‌های پایه استقلال را دارد رابطه خوبی با یحیی گل‌محمدی ندارد اما آذری رضایتنامه وی را برای آبی‌پوش شدن صادر نکرده و برای این امر مبلغ نجومی را درخواست کرده است و به همین دلیل به نظر می‌رسد شانس کریمی برای آبی‌پوش شدن بسیار زیاد است البته آبی‌های تهرانی در این میان به رابطه خوب آذری و رحمتی امید زیادی بسته‌اند و شاید کاپیتان جدید آبی‌پوشان در این معامله نقش پر رنگی ایفا کند. استقلالی‌ها که از سه‌شنبه آینده به اردوی کردان کرج اعزام می‌شوند طبق درخواست پرویز مظلومی با تمام بازیکنان خود به این اردو خواهند رفت لذا به نظر می‌رسد تا پایان این هفته و ظرف چند روز آینده تکلیف آخرین خرید استقلالی‌ها مشخص شود.

درخواست عجیب ژروینیو از باشگاه اماراتی
بالگرد اختصاصی، 3 اتومبیل گرانقیمت و مدل بالا، یک خانه بزرگ و مجلل، یک ساحل اختصاصی، 2 مامور شخصی و بلیت‌های زیادی برای بازگشت به کشورش؛ این بخشی از درخواست‌های ستاره ساحل عاجی رم برای پیوستن به الجزیره امارات است. باشگاه‌های اماراتی در فصل‌های جابه‌جایی به دنبال جذب بازیکنان بزرگ با رقم‌های بالا هستند. معمولا این تیم‌ها به جای تقویت خود در کارهای دفاعی به دنبال جذب مهاجمان بزرگ هستند و رقم‌های بالایی را پرداخت می‌کنند. ژروینیو ستاره ساحل عاجی رم از بازیکنانی است که مد نظر باشگاه الجزیره امارات قرار گرفته است اما این مهاجم سرشناس برای پیوستن به این تیم اماراتی شرط‌های عجیبی را قرار داده است که بعید به نظر می‌رسد هیچ باشگاهی قادر به پذیرفتن آنها باشد. روزنامه کوریره دلو اسپورت ایتالیا نوشت: ستاره ساحل عاجی رم برای پیوستن به الجزیره امارات شرط‌های عجیبی قرار داده است که می‌توان به بالگرد اختصاصی، 3 اتومبیل گرانقیمت و مدل بالا، یک خانه بزرگ و مجلل، یک ساحل اختصاصی، 2 مامور شخصی و بلیت‌های رفت‌وآمد به کشورش اشاره کرد.

مسی در آستانه نخستین موفقیت ملی
تیم ملی فوتبال آرژانتین با برتری برابر پاراگوئه حریف شیلی در دیدار نهایی کوپا‌آمه‌ریکا شد. آرژانتین و پاراگوئه در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی کوپاآمه‌ریکا برابر هم به میدان رفتند که آلبی سلسته در نهایت موفق شد با نتیجه 6 بر یک صاحب برتری شود و به دومین فینال بزرگ خود در یک سال اخیر برسد. پس از ناکامی آرژانتین در جام‌جهانی این‌بار چشم هواداران این تیم به شکستن طلسم قهرمانی در کوپاآمه‌ریکا است، طلسمی که بیش از 20 سال طول کشیده است. در این دیدار ابتدا مارکوس روخو و سپس پاستوره در نیمه نخست برای آرژانتین گلزنی کردند ولی لوکاس باریوس در دقیقه 43 گل امیدوارکننده‌ای برای پاراگوئه به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری 2 بر یک آرژانتین به پایان برسد. در نیمه دوم درخشش آنخل دی‌ماریا و زدن 2 گل از سوی این بازیکن باعث شد تا خیال آنها بابت پیروزی راحت شود ولی این پایان کار نبود و در ادامه گل‌های سرخیو آگوئرو و گونسالو هیگوآین باعث شد تا این دیدار در نهایت با برتری 6 بر یک آرژانتین به پایان برسد.

سفر کی‌روش به روسیه لغو شد
سفر سرمربی و مدیر ورزشی تیم ملی به قصر تاریخی کنستانتینوفسکی در شهر سن‌پترزبورگ روسیه منتفی شد.قرار بود کارلوس کی روش و افشین پیروانی در مراسمی در ارتباط با جام‌جهانی 2018 روسیه که روز شنبه سوم مرداد 94 (25 جولای 2015) در شهر سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود شرکت کنند که این سفر منتفی شده است. در این مراسم که روس‌ها از 208 عضو فدراسیون جهانی فوتبال دعوت به عمل آورده‌اند، در کنار تیم‌های آسیایی که پیش از این حریفان خود را در مرحله مقدماتی جام‌جهانی شناخته‌اند، قرعه‌کشی مرحله مقدماتی برای سایر کنفدراسیون‌ها انجام می‌شود. کفاشیان با تایید این خبر، اظهار کرد: سفر روسیه کنسل شده است و با توجه به اینکه نیاز نبود کی‌روش به این سفر برود، بنابراین مسافرت او و پیروانی به کشور روسیه انجام نمی‌شود.


Page Generated in 0/0059 sec