printlogo


کد خبر: 141527تاریخ: 1394/4/18 00:00
سرخط خبر

 سیدحسن هفده‌تن معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مصوبه شورایعالی کار مبنی بر افزایش 20 هزار تومانی حق مسکن در انتظار تایید هیأت وزیران است که به نظر می‌رسد، با بهبود شرایط کسب و کار و در زمان مناسب توسط دولت تایید شود.
 علی‌اکبر مشرفی، رئیس خانه صنعت و معدن کرمان گفت: مهم‌ترین دلیل تعطیلی واحدهای صنعتی واردات بسیار بالای کالاهای مصرفی از کشورهایی همچون چین و هند است و این واردات از تولیدات داخلی کشور جلوگیری کرده به‌طوری‌که  تقریبا ۴۰ درصد واحدهای صنعتی
نیمه‌تمام و انتهای کار شهرک‌های صنعتی عملا متوقف هستند.
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ۳ شرط بازنشستگی پیش‌ از موعد در سال ۹۴ بدون سنوات ارفاقی را ابلاغ کرد که براساس آن ارائه درخواست استخدام جدید به جای افرادی که بازنشسته می‌شوند ممنوع است.
 یخچال شوکیس سامسونگ (F.S.R) محصولی است که برای حفظ رژیم غذایی مردم ساخته شده به‌طوری‌که این یخچال 30 درصد فضای بیشتری دارد و از 3 بخش مختلف تشکیل شده و به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا مواد غذایی مورد نظرشان را در دسترس یا دور از دسترس قرار دهند. این ویژگی برای افرادی که برای افزایش یا کاهش وزن پایبند رژیم‌های غذایی هستند، بسیار اهمیت دارد.
 با ابلاغ مصوبه شورایعالی اداری از سوی رئیس‌جمهور، دستگاه‌های دولتی موظف به برون‌سپاری فعالیت‌های عمومی و خدماتی شدند.
 سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در ۲ ماهه نخست امسال در طرح نظارتی ویژه آرد و نان ۵ هزار و ۵۰۵ فقره تخلف شناسایی کرده است.
 اختلاف‌های ناشی از اجرا یا تفسیر قراردادهای مربوط به طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی با ۷ پیمانکار برای داوری به شورایعالی فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور ارجاع شد.
 مسعود کرباسیان، رئیس سازمان گمرک با صدور احکام جداگانه 10 نفر از کارکنان گمرک جمهوری اسلامی ایران را به عنوان بازرس جهت بازرسی و ارائه گزارش‌های دقیق و متقن درباره تخلفات احتمالی منصوب کرد.
 سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: صادرات گوشت مرغ تا اطلاع ثانوی بدون نیاز به مجوز وزارت جهاد کشاورزی ممکن خواهد بود.
 بیژن حاج‌محمدرضا، رئیس هیات مدیره انجمن جایگاهداران عرضه‌کننده سوخت کشور گفت: ۷۰ درصد سوخت‌گیری در جایگاه‌های بنزین با کارت سوخت جایگا‌هداران انجام می‌شود.
 محمدحسن زدا، معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه ۵۵ درصد میانگین حقوق 3 ماهه آخر برای بیمه محاسبه می‌شود، گفت: در حال حاضر حدود ۱۷۸ هزار نفر مقرری بیکاری دریافت می‌کنند.
 محمدهاشم بت‌شکن، مدیرعامل بانک مسکن گفت: دارندگان حساب مسکن جوانان در صورت دارا بودن شرایط ذکرشده در صندوق پس‌انداز مسکن یکم می‌توانند منابع خود را به این صندوق منتقل کرده و ۶ ماه بعد وام ۴۰ میلیون تومانی خرید مسکن دریافت کنند.
 حمید کارگر، سرپرست مرکز ملی فرش ایران گفت: با وجود برتری ایران در بازار فرش دستباف، متاسفانه کپی‌کاری در این حوزه انجام می‌شود که به منظور جلوگیری از این امر، از این پس طراحان این عرصه باید طرح خود را در مرکز ملی فرش ایران به ثبت برسانند.
 


Page Generated in 0/0054 sec