printlogo


کد خبر: 141568تاریخ: 1394/4/18 00:00
سلام وطن

   ان‌شاءالله با رویکرد بیشتر دولت به داخل، کشور روزهای خوبی را در پیش خواهد داشت. با استفاده بیشتر از نخبگان.
یاسایی
   امیدواریم دولت با اهتمام به جبران لطمه آبرویی، حرفه‌ای و خانوادگی‌ای که به بورسیه‌های مظلوم وارد شد، این ظلم آشکار را که به واسطه فتنه‌گران به حیثیت علمی کشور زده شد، جبران کند و ضمن دلجویی و جبران مافات، کسانی را هم که در چنین تنوری دمیدند تا برای مقاصد سیاسی‌شان دانشجویان بورسیه را بدنام کنند، برکنار و به مراجع قضایی معرفی کند تا این موضوع که می‌توان هر کار غیراخلاقی‌ای کرد و در امان هم ماند و از سمت خود هم تکان نخورد، در اذهان برخی شکل نگیرد تا دفعه بعد یک دروغ دیگر را مطرح نکنند.
عاملی
   اینکه در دولت، حیثیت بورسیه‌ها را ببرند و بعد هم پاسخگو نباشند و از یک عذرخواهی هم خودداری کنند، بدعت خیلی بدی را خواهد گذاشت چون هر کس به خود اجازه انجام دادن هر کاری را خواهد داد بدون آنکه نسبت به عواقب آن  بیمناک باشد.
یک هموطن
   در حالی که عوامل فتنه، مجرمان اخلاقی و امنیتی به‌اصطلاح دانشجو و استاد را به راحتی به دانشگاه برمی‌گردانند، به موازات آن دانشجویان بورسیه مؤمن و معتقد به نظام اسلامی را با تهمت زشت غیرقانونی بودن می‌خواستند از صحنه بیرون کنند. چگونه اینقدر راحت اجازه گردنکشی به داعشی‌های فتنه‌گر داده می‌شود؟!
قاسم‌آبادی


Page Generated in 0/0057 sec