printlogo


کد خبر: 141892تاریخ: 1394/4/24 00:00
سرخط خبر

 علی‌اصغر مجاهدی، معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران از ممنوعیت صید ماهی در سواحل جنوب برای بازسازی ذخایر آبزیان خبر داد.
 محمدخادم منصوری، رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه، موتوسیکلت و لوازم یدکی، گفت: در صورتی که سازمان استاندارد موتوسیکلت‌های بی‌کیفیت و آلاینده محیط‌زیست را تایید نکند، نیروی انتظامی نیز آنها را پلاک نمی‌کند.
  محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در ابلاغیه‌ای از معاونان، رؤسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها، رؤسا و مدیران موسسات، سازمان و شرکت‌های تابعه این وزارت خواست پروانه فعالیت نظام صنفی کشاورزی به‌عنوان مدرک معتبر شغلی تلقی شود.
 در راستای ساماندهی موسسات مالی و اعتباری قرار بر این شده از این پس نیروی انتظامی مانع افتتاح شعب موسسات اعتباری غیرمجاز جدید و همچنین گسترش شعب موسسات غیرمجاز قدیمی شود.
 عبدالرضا شیخان، دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: احتمالاً اوایل مردادماه افزایش ۱۷ درصدی قیمت سیمان اعمال می‌شود.
  فائو پیش‌بینی کرد تولید غلات جهان در سال ۲۰۱۵ به 2 هزار و ۵۲۷ میلیون تن برسد که این رقم نشان‌دهنده کاهش 1/1 درصدی در مقایسه با میزان تولید سال ۲۰۱۴ است.
 تسنیم نوشت: بنابر آمار ارائه‌شده از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر اشتغال ۷ میلیون نفری کارگران در مشاغل غیررسمی و با توجه به گفته‌های مقامات کارگری می‌توان گفت این میزان افراد حقوقی کمتر از ۷۱۲ هزار تومان دریافت می‌کنند.
 مدیرکل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی و دارایی از شناسایی و نگهداری بیش از ۲۵۰ هزار سند مالکیت اموال غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی توسط این اداره کل خبر داد.
 سیدحسین سجادی، مدیرعامل سازمان بهره‌وری انرژی ایران با هشدار نسبت به مصرف بالای برق و انرژی لامپ‌های رشته‌ای، اعلام کرد: با جمع‌آوری لامپ‌های رشته‌ای، ۲۰۰۰ مگاوات برق در کشور آزاد می‌شود.
 علی فاضلی، رئیس اتاق اصناف با اشاره به اینکه بعد از تحریم واسطه‌های تجارت حذف خواهند شد، تاکید کرد: عبور از تحریم نه تنها به نفع مجموعه اقتصادی کشور بوده بلکه در مسائل اجتماعی نیز تاثیر‌گذار است.
 


Page Generated in 0/0055 sec