printlogo


کد خبر: 141911تاریخ: 1394/4/24 00:00
اخبار

فیلم‌های ویژه تلویزیون برای ایام فرخنده عید فطر
 در روزهایی که به عید دلنشین فطر نزدیک می‌شویم، شبکه‌های سیما هم به دنبال پخش برنامه‌هایی ویژه و از جمله فیلم سینمایی برای مخاطبان هستند و شبکه یک برای این ایام چند فیلم را در قالب کمدی در نظر گرفته است. بر این اساس، در ژانر کمدی فیلمی به نام «به من نگو قراضه» به کارگردانی سید محسن یوسفی روز شنبه 27 تیر و ساعت 16 پخش می‌شود. همچنین فیلم سینمایی «تفنگدار تنها» فیلمی است که روز یکشنبه 28 تیر ساعت 9 صبح روی آنتن شبکه یک می‌رود. این فیلم محصول سال 2013 آمریکا و در ژانر طنز است. فیلم سینمایی آماده‌باش به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی سیدکمال طباطبایی محصول سال 1390 و در ژانر طنز است هم جمعه 26 تیر ساعت 16 از شبکه یک پخش می‌شود. فیلم دیگر طنز «فرید بهاری» نام دارد که به کارگردانی مهرداد خوشبخت و به تهیه‌کنندگی رضا جودی روز یکشنبه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. همچنین شبکه نمایش در روزهای منتهی به عید فطر، فیلم‌های سینمایی «همه چیز به باد رفت»، «پیش من در امانید» با بازی دی‌دی، «الکس کراس» با بازی تیلر پری، «بیلو» با بازی شاهرخ خان، «پسر سردار»، «داستان بی‌پایان 2»، «شمشیرزن دوره گرد: جهنم کیوتو» و «شمشیرزن دوره گرد: افسانه به پایان می‌رسد» را از روز پنجشنبه 25 تیر تا یکشنبه 28 تیر پخش خواهد کرد.

معاون فرهنگی وزارت ارشاد:
ما از ویترین مدرسه برای کتاب غفلت کرده‌ایم
معاون فرهنگی وزیر ارشاد گفت: ما از ویترین مدرسه برای کتاب غفلت کرده‌ایم و باید آنقدر فعالیت کنیم تا بتوانیم روزی مدعی شویم که همه کلاس‌های ما یک کتابخانه دارند. به گزارش مهر، سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد گفت: کتابخوانی در حال حاضر در کشور ما یک دغدغه بسیار جدی است، لذا کتابخوانی امروز بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. وی افزود: احساس مشترک هر دو مجموعه وزارت ارشاد و وزارت آموزش‌وپرورش این بود که کتابخوانی را به مساله‌ای ضروری در افراد تبدیل کنند. معاون فرهنگی وزیر ارشاد گفت: این ایده جذابی است که هر کلاس بتواند یک کتابخانه داشته باشد چراکه در دسترس بودن کتاب، عطش دانش‌آموز را به مطالعه آن بیشتر می‌کند.

ماجرای قاچاق اعضای انسان توسط اسرائیل مستند شد
مجموعه «ارتباطات اسرائیلی» با موضوع قاچاق اعضای بدن توسط اسرائیلی‌ها از شبکه مستند پخش می‌شود. به گزارش تسنیم، «ارتباطات اسرائیلی» به قاچاق اعضای بدن توسط صهیونیست‌ها می‌پردازد. دزدی و قاچاق اعضا نه‌تنها فلسطینیان بلکه خود مردم سرزمین اشغالی را نیز بی‌نصیب نگذاشته است. این مستند برای اولین بار تصاویری باورنکردنی از قاچاق اعضا در دل سرزمین‌های اشغالی را ارائه می‌کند. این مجموعه توسط چند فیلمساز گمنام و البته صاحب سبک تهیه شده که پرده از جنایت‌های صهیونیست‌ها  بر می‌دارد. سازمان ملل در سال 2006 در گزارشی تحت عنوان قاچاق انسان؛ الگوهای جهانی، رژیم صهیونیستی را در میان رژیم‌هایی که مقصد قاچاقچیان انسان به شمار می‌روند در زمره 10 طرف نخست قرار داد. در جولای سال 2009 نیز دونالد بوستروم خبرنگار سوئدی با چاپ گزارشی در روزنامه افتون بلادت سوئد فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با اعضای بدن فلسطینیان تجارت می‌کند. «ارتباطات اسرائیلی» از سه‌شنبه تا جمعه، 23 تا 26 تیرماه، هر روز ساعت 17 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

آخرین موشن گرافیک خانه طراحان به «زیر میز مذاکرات» رسید
«زیر میز مذاکرات» به آخرین اخبار مذاکرات هسته‌ای مابین ایران و ۱+۵ پرداخته است. به ‌گزارش تسنیم، «زیر میز مذاکرات» آخر اثر منتشر شده خانه طراحان انقلاب اسلامی است که به آخرین اخبار مذاکرات هسته‌ای مابین ایران و 1+5 پرداخته است. آثار این نسل جدید هنرمندان ایرانی که تلاش دارند به بیان مواضع و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مطالبه حقوق مستضعفان و مظلومان بپردازند این‌روزها با استقبال عجیب مردمی مواجه شده است.


Page Generated in 0/0061 sec