printlogo


کد خبر: 141916تاریخ: 1394/4/24 00:00
اخبار

حمله هواداران عصبانی بایرن به مقر این باشگاه
سایت TZD آلمان از حمله بعضی از هواداران خشمگین بایرن‌مونیخ به مقر این باشگاه خبر داد و اعلام کرد آنها از دست گوآردیولا و کارل هاینس رومنیگه رئیس باشگاه بسیار ناراحت هستند و خواستار اخراج این دو هستند. انتظار می‌رفت جدایی باستین شوآین اشتایگر از بایرن‌مونیخ باعث خشم هواداران این تیم شود. اشتایگر دومین بازیکن بزرگ و آلمانی بایرن‌مونیخ به شمار می‌آید که در دوران حضور پپ گوآردیولا این باشگاه را ترک کرد، چرا که این مربی اسپانیایی بیشتر ترجیح می‌دهد از بازیکنان اسپانیایی که در اختیار دارد استفاده کند. روزنامه بیلد آلمان قبل از نهایی شدن پیوستن اشتایگر به منچستر یونایتد تاکید کرد کاپیتان دوم بایرن‌مونیخ به خاطر گوآردیولا بایرن را ترک می‌کند، چرا که این مربی اسپانیایی بیشتر ترجیح می‌دهد از بازیکنان هموطن خود استفاده کند و همین باعث شد اشتایگر بعد از 17 سال حضور در باواریایی‌ها راه تونی کروس را در پیش گیرد و از بایرن جدا شود. هواداران بایرن‌مونیح از جدایی ستاره خود ناراضی هستند. سایت TZD آلمان از حمله بعضی هواداران خشمگین بایرن‌مونیخ به مقر این باشگاه خبر داد و اعلام کرد آنها از دست گوآردیولا و کارل هاینس رومنیگه رئیس باشگاه بسیار ناراحتند و خواستار اخراج این دو از باشگاه محبوب خود هستند. به نوشته این سایت آلمانی، هواداران بایرن با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی از گوآردیولا خواستند که تیم آنها را ترک کند. آنها همچنین از کارل هاینس رومنیگه به عنوان برده گوآردیولا یاد کردند و از او خواستند استعفا بدهد. رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ پیش از این تاکید کرد جدایی اشتایگر هیچ ربطی به گوآردیولا نداشت و بین این دو رابطه خوبی برقرار بود.

پدرو: نحوه خداحافظی کاسیاس شرم‌آور بود
هافبک کناری بارسا می‌گوید به خاطر بازی نکردن در ترکیب این تیم شرایط سختی را تحمل می‌کند ولی برای رفتن به باشگاه چلسی با مورینیو صحبت نکرده است. پدرو درباره شرایط خود در بارسلونا، گفت: با مورینیو برای رفتن به چلسی صحبت نکردم چون این بی‌احترامی به بارساست. بله! بند خرید در قرارداد من کاهش یافته و پیشنهادهای مختلفی برای ترانسفر دریافت کرده‌ام و در شرایط سختی قرار دارم. شما به عنوان بازیکن همیشه خواهان فرصت بیشتر و دقایق بیشتری هستید تا خود را ثابت کنید. بازی کردن برای بارسا مثل رویاست و من جام‌های مختلفی با این تیم به دست آورده‌ام اما برای پیشرفت همیشه باید تلاش کرد و جاه‌طلب بود. همیشه خواسته‌ام در بارسا به فوتبال خود ادامه دهم اما اینجا شرایط واقعا سخت است و باید دید در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد. او در پایان درباره نحوه جدایی کاسیاس از رئالی‌ها، گفت: واقعا شرم‌آور است بازیکنی مثل کاسیاس اینگونه از رئال جدا می‌شود. ما می‌دانیم او چه تاریخچه‌ای در باشگاه رئال دارد و چه موفقیت‌هایی برای باشگاه کسب کرده است. امیدوارم او در باشگاه جدیدش موفق باشد. ما بزودی با هم صحبت خواهیم کرد.

مارادونا: دست از سر مسی بردارید
اسطوره‌ فوتبال آرژانتین از هموطنانش خواست دست از سر مسی بردارند و با او مانند هر بازیکن دیگری رفتار کنند. مردم آرژانتین بعد از ناکامی آلبی سلسته به انتقاد شدید از لیونل مسی پرداختند و او را عامل اصلی شکست تیم خود معرفی کردند. انتقادها از مسی بسیار بالا گرفته و حتی بعضی‌ها از او می‌خواهند دیگر به آرژانتین بازنگردد و به دنبال خداحافظی از بازی‌های ملی باشد. آرژانتینی‌ها انتظار دارند مسی همان نمایشی را که در بارسلونا دارد در تیم ملی آرژانتین نیز داشته باشد و چون چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد به انتقاد از فوق‌ستاره خود می‌پردازند و روزهای خوش با دیگو آرماندو مارادونا را به خاطر می‌آورند. مارادونا که در آرژانتین بیش از هر بازیکن دیگری محبوب است و از او به عنوان اسطوره یاد می‌شود از هموطنانش خواست با مسی خوب برخورد کنند. دیگو که برای دیدن یک دیدار از دسته سه فوتبال آرژانتین به کشورش سفر کرده است در گفت‌وگویی با رسانه‌ها اینگونه به دفاع از مسی پرداخت و گفت: بسیار راحت می‌توان به انتقاد از مسی پرداخت. ما بهترین بازیکن جهان را در اختیار داریم، کسی که می‌تواند برابر رئال سوسیداد به راحتی 4 گل به ثمر برساند اما در تیم‌ملی حتی نمی‌تواند توپ را لمس کند. او ادامه داد: از شما رسانه‌ها و مردم آرژانتین خواهش می‌کنم دست از سر مسی بردارید و با او مانند هر بازیکن دیگری رفتار کنید، چه او بتواند کارهای خیره‌کننده‌ای در زمین انجام بدهد و چه بسیار بد ظاهر شود، باید با او هم مانند دیگر بازیکنان برخورد شود تا کمتر زیر فشار باشد.
 


Page Generated in 0/0069 sec