printlogo


کد خبر: 141931تاریخ: 1394/4/24 00:00
سلام وطن

  روزنامه‌ها و افراد حامی فتنه مدت‌هاست درصدد مظلوم‌نمایی آمریکا برای رسیدن به اهداف خود هستند و می‌خواهند دوباره پای این رژیم جهانخوار را به کشور باز کنند. بزک آمریکا هم به همین خاطر از جانب آنها صورت می‌گیرد. ‌ای‌کاش قدری هم ملی فکر می‌کردند و جنایات بی‌شمار آمریکا را نادیده نمی‌گرفتند. تطهیر آمریکا چه کاری است که انجام می‌دهند.
هداپور
 آقای رفسنجانی که در دوره ریاست‌جمهوری ‌شان افراد مستضعف و محروم زیر چرخ‌های توسعه کشور له شدند خودشان هم قبل از اعمال سیاست‌های اقتصادی‌شان همین را گفتند، حالا چه شده چند سالی است دلسوز، مردمدار و مردمی شده‌اند که بابت شکسته شدن استخوان مردم به واسطه تحریم‌ها(!) هر روز ابراز نگرانی می‌کنند؟ کاش به جای این سخنان که بوی راستی از آن استشمام نمی‌شود، کمی بیشتر به خود استراحت بدهند. ضرورتی ندارد با توجه به شرایط سنی‌شان این همه فعالیت کنند و سخنرانی و خاطره‌گویی خسته‌شان کند.
شرافت
  ‌ای کاش این همه که موضوعات سیاسی در کشور اصل شده و در فضای واقعی و مجازی درباره‌اش سخن گفته می‌شود، کمی هم ذهن‌ها به سوی اقتصاد بویژه اقتصاد مقاومتی معطوف شود. الان مشکل اصلی کشور اقتصاد است و راهکارش هم نه تحریم که اقتصاد مقاومتی است.
جوادی
 


Page Generated in 0/0057 sec