printlogo


کد خبر: 142604تاریخ: 1394/5/6 00:00
گزارش

نقل و انتقالات فوتبال اروپا
از مشخص شدن تیم بعدی پپ تا نتیجه جلسه پرس با راموس
هر چه به روزهای پایانی فصل جابه‌جایی تابستانی و شروع لیگ‌های معتبر اروپایی نزدیک می‌شویم انتقال بازیکنان هم بیشتر می‌شود. بعضی از تیم‌ها تا الان توانسته‌اند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند و کارهای تاکتیکی را در فصل آمادگی دنبال می‌کنند اما در این میان بعضی از تیم‌ها هم منتظر روزهای پایانی هستند تا خریدهای بزرگ خود را پس از کش و قوس‌های زیاد جذب کنند. در این گزارش می‌خواهیم به مهم‌ترین اخبار فصل جابه‌جایی تابستانی در ۲۴ ساعت اخیر بپردازیم.
توافق یونایتد با سنگربان مورد علاقه لوئیس فان خال
باشگاه منچستریونایتد در ادامه خریدهای خوب خود این در پست دروازه دست به کار شد و سرخیو رومرو سنگربان تیم‌ملی فوتبال آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۱۴ را جذب و با او رسما قرارداد 3 ساله امضا کرد. رومرو پیش از این در آلکمار هلند با لوئیس فان‌خال کار کرده است و به خوبی با این مربی هلندی و تفکرات او آشنا است. قرارداد این دروازه‌بان ۲۸ ساله با سامپدوریا تابستان سال جاری به پایان رسید و او بنا به درخواست لوئیس فان‌خال پیراهن شیاطین سرخ را بر تن کرد. هنوز معلوم نیست این دروازه‌بان آرژانتینی جانشین ویکتور والدس در یونایتد شده است یا اینکه لوئیس فان خال با توجه به احتمال زیاد جدایی داوید دخه‌آ می‌خواهد از او به عنوان دروازه‌بان نخست استفاده کند. رومرو بعد از پیوستن به شیاطین سرخ در گفت‌وگویی که با سایت رسمی این باشگاه داشت، گفت: بازی برای بزرگ‌ترین تیم جهان رویایی است که برای من برآورده شده است. افتخار می‌کنم پیراهن تیم بزرگی چون منچستریونایتد را بر تن می‌کنم. لوئیس فان‌خال مربی بزرگی است و به خوبی او را می‌شناسم. بی‌صبرانه در انتظار شروع  چالش جدید خود با یونایتد هستم و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرم تا بهترین بازی‌ها را برای تیم جدیدم به نمایش بگذارم.
گوآردیولا از تیم بعدی خود سخن به میان آورد
قرارداد پپ گوآردیولا، سرمربی اسپانیایی بایرن‌مونیخ تابستان سال بعد به پایان خواهد رسید. هر چند کارل هاینس رومنیگه رئیس این باشگاه آلمانی اعلام کرده است اجازه نخواهد داد گوآردیولا بعد از پایان قراردادش از بایرن جدا شود اما گزارش‌ها حاکی از این است که پپ گزینه بعدی هدایت منچسترسیتی خواهد بود. روزنامه لوفیگارو فرانسه اعلام کرد که پپ گوآردیولا رسما به سران بایرن اعلام کرده است در تابستان سال آینده این تیم را ترک خواهد کرد تا جانشین مانوئل پیگرینی در منچسترسیتی شود. گوآردیولا 2 سال قبل بعد از کارنامه درخشانی که در بارسلونا داشت هدایت بایرن‌مونیخ را برعهده گرفت به این امید که این تیم را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند اما هنوز نتوانسته است به این ماموریت خود عمل کند. او در فصل سوم حضورش در بایرن به دنبال قهرمان کردن این تیم در لیگ قهرمانان  اروپا است در غیر این صورت حتی اگر برای سومین سال پیاپی قهرمانی در رقابت‌های بوندس‌لیگا را به دست آورد کسی نمی‌گوید که او در بایرن موفق بوده است.
استمفوردبریج در آستانه استقبال از کایخون
چلسی بر خلاف فصل تابستانی سال قبل در سال جاری فعالیت کمی داشته است. این تیم که پیش از این رادامل فالکائو را جذب کرده بود به نظر می‌رسد به دنبال مهاجم دیگری است. روزنامه تلگراف انگلیس اعلام کرد ژوزه مورینیو به رومن آبراموویچ مالک متمول باشگاه چلسی اعلام کرده است به کایخون علاقه دارد و نهایت تلاش خود را به کار گیرد تا این ستاره جوان را جذب کند. بنا به نوشته تلگراف چلسی با پیشنهاد 5/15میلیون پوند در آستانه نهایی کردن قرارداد با کایخون است. علاوه بر چلسی 2 باشگاه لیورپول و آرسنال نیز به دنبال جذب این مهاجم ۲۸ ساله بودند اما چون او پیش از این با ژوزه مورینیو کار کرده بود به احتمال خیلی زیاد ترجیح دهد پیراهن آبی‌پوشان لندنی را بر تن کند. کایخون در فصلی که گذشت تا حدودی عملکرد خوبی در ناپولی داشت و توانست ۱۱ گل برای این تیم به ثمر رساند. اگر قرارداد کایخون با چلسی نهایی شود سومین بازیکنی خواهد بود که راهی این تیم لندنی می‌شود. ژوزه مورینیو سرمربی چلسی در واکنش به اینکه چرا تیم او در فصل جابه‌جایی تابستانی سال جاری فعالیت کمی داشته است، اینگونه پاسخ داد: وقتی آبراموویچ باشگاه چلسی را خرید این تیم او بود که جام را می‌خرید اما الان تیم‌های دیگر هستند که جام را می‌خرند. چلسی الان یک وظیفه دارد و آن اینکه خود را قوی نگه دارد و برای دفاع از عنوان قهرمانی‌اش نهایت تلاش خود را به کار گیرد حتی اگر بازیکن بزرگی به جمع ما اضافه نشود.


Page Generated in 0/0058 sec