printlogo


کد خبر: 142796تاریخ: 1394/5/10 00:00
شکایت مردم از مأموران بدرفتار مالیاتی

در صورت مشاهده رفتار نامناسب از سوی برخی کارمندان مالیاتی با مؤدیان، برخورد قاطعانه صورت می‌گیرد. داوود آرضایی، دادستان انتظامی سازمان مالیاتی در گفت‌وگو با فارس درباره اعتراض برخی از مؤدیان نسبت به برخورد کارمندان سازمان امور مالیاتی در پاسخگویی به امور در پاسخ به این پرسش که مؤدیان مالیاتی چگونه می‌توانند نسبت به برخورد نامناسب برخی کارمندان اعتراض کرده و گزارش دهند، گفت: چنانچه هر گونه رفتار نامناسبی از سوی کارمندان سازمان امور مالیاتی مشاهده شود، همان‌گونه که سابقاً نیز اطلاع‌رسانی شده است هموطنان می‌توانند به 3 روش نسبت به اعلام و ارسال شکایات خود از عملکرد کارمندان سازمان اقدام کنند. وی با اشاره به مسیرهای قانونی برای شکایت و اعتراض یادآور شد: افراد می‌توانند به صورت حضوری به نمایندگان دادستانی انتظامی مالیاتی یا دفاتر حراست مستقر در ادارات امور مالیاتی مراجعه کنند. به گفته آرضایی، روش دوم از طریق مکاتبه، دورنگار، تماس تلفنی (تلفکس 33967811 دادستانی انتظامی مالیاتی و تلفن 39903757 دفتر مرکزی حراست) و همچنین تماس با مرکز ارتباط مردمی سازمان به شماره 1822 است. همچنین مودیان می‌توانند با مراجعه به سامانه www.intamedia.ir اعتراض خود را ثبت کنند.


Page Generated in 0/0052 sec