printlogo


کد خبر: 142833تاریخ: 1394/5/10 00:00
اخبار

سرافراز:دولت باید پول حق پخش را بدهد
  رئیس سازمان صدا و سیما گفت:سازمان لیگ نمی‌تواند لیگ جدید را به خاطر عدم پرداخت حق پخش فوتبال برگزار نکند.محمد سرافراز درباره اظهارات مقامات سازمان لیگ فوتبال مبنی بر برگزار نشدن این لیگ به دلیل عدم پرداخت حق پخش فوتبال، اظهار داشت: سازمان لیگ نمی‌تواند لیگ جدید را به خاطر عدم پرداخت حق پخش فوتبال برگزار نکند. سازمان صداوسیما تا زمانی که دولت طبق قانون بودجه مشخصی برای پرداخت حق پخش فوتبال به سازمان ارائه نکند، حق پخشی پرداخت نخواهد کرد.

برگزاری مراسم اختتامیه هفته المپیک و ورزش همگانی
 رئیس کمیته ملی المپیک با تقدیر از فدراسیون ورزش‌های همگانی ابراز امیدواری کرد که برنامه‌های هفته المپیک اثرات خوبی در جامعه داشته باشد. ورزشکاران مسیر
 4 کیلومتری تعیین شده این رویداد را طی کردند. پس از اتمام مسابقه دوی همگانی ورزشکاران به سالن فدراسیون هندبال رفتند و مراسم روز پایانی هفته المپیک و ورزش همگانی رسما آغاز شد. در این مراسم که به همت هیات ورزش‌های همگانی تهران برگزار شد، مسؤولان فدراسیون ورزش‌های همگانی و کمیته ملی المپیک و جمع کثیری از ورزشکاران رشته‌های مختلف از جمله فریزبی، بهکاپ، روپایی، فوتبال حبابی، لیوان چینی و باستانی حضور داشتند.

پدر ویدال در شیلی دستگیر شد
دستگیری پدر آرتورو ویدال هافبک جدید بایرن مونیخ، دردسر تازه‌ای را برای این بازیکن شیلیایی ایجاد کرده است.آرتورو ویدال که به تازگی از یوونتوس به
بایرن‌مونیخ نقل مکان کرده است با دردسر جدیدی مواجه شد. پدر این بازیکن در شیلی به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شد تا بعد از تصادف این بازیکن در جریان رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا، بار دیگر رسانه‌ها روی او زوم کنند. پلیس محلی در سانتیاگو، اراسمو ویدال را به جرم حمل 3 کیسه کوکائین و 2 چاقوی بزرگ آشپزخانه بازداشت کرد. پلیس زمانی که به حرکات ویدال ۵۴ ساله مشکوک شده بود وی را متوقف کرد که پس از آن مشخص شد مواد مخدر و سلاح سرد به همراه دارد البته او پس از 4 ساعت بازداشت آزاد شد. گزارش‌ها نشان می‌دهد میزان مواد مخدر تنها برای مصرف شخصی بوده است البته وی در سال ۲۰۱۱ نیز به جرم فروش مواد مخدر نیز دستگیر شده بود.

پروپیچ امروز استقلالی می‌شود
باشگاه استقلال امروز شنبه با مهاجم کروات مدنظر خود قرارداد می‌بندد. با وجود اینکه پاسخ فیفا به استعلام باشگاه استقلال درباره وضعیت پروپیچ هنوز به دست این باشگاه نرسیده، مسؤولان آبی‌ها قصد دارند شنبه به طور رسمی پروپیچ را به عضویت تیم خود درآورند.این بازیکن که در لیگ آلبانی بازی می‌کرده به دلیل اینکه ساعت اتمام آخرین بازی‌اش برای تیم سابقش به ساعت ایران 30 دقیقه بامداد بوده ولی به وقت محلی ساعت بازی 21 بوده دچار مشکل شده بود و استقلالی‌ها برای جلوگیری از اتفاقاتی شبیه آنچه که فصل گذشته برای راه‌آهن رخ داد از فیفا درباره او استعلام گرفته‌اند.

مهدی کامرانی هم به لیگ چین پیوست
مهدی کامرانی نیز به لیگ بسکتبال چین پیوست تا دومین حضورش در بسکتبال این کشور را تجربه کند. مهدی کامرانی سومین لژیونر بسکتبال ایران در سال جاری نام گرفت و راهی لیگ چین شد. گارد راس اول تیم ملی ایران که امسال دومین حضورش در لیگ چین را تجربه خواهد کرد با تیم بیجینگ فلای دراگونز قرارداد بسته است و پس از نیکخواه بهرامی و حدادی، سومین بازیکن ایرانی حاضر در لیگ چین نام گرفت. بیجینگ فلای دراگونز همان تیم چونگ پینگ است که در فصل گذشته ارسلان کاظمی را در اختیار داشت و برای این فصل توسط یک سرمایه‌دار جدید خریداری و به پکن منتقل شده است. فلای دراگونز اکنون تیم دوم پایتخت چین شناخته‌ می‌شود و قصد دارد تیمی قدرتمند و بهتر نسبت به فصل گذشته داشته باشد که اخیرا استفان باتیستا بازیکن پست 4 و تیم ملی اروگوئه را به خدمت گرفته ‌است. آیدین دیانت مدیر برنامه‌های مهدی کامرانی درباره این قرارداد به ایسنا گفت: مهدی کامرانی در فصل گذشته عملکرد خوبی در لیگ چین داشت و مورد توجه باشگاه‌ها قرار گرفت و ما بعد از مذاکراتی که داشتیم با این تیم به توافق رسیدیم و او نیز فصل آینده در لیگ چین به میدان خواهد رفت.


Page Generated in 0/0060 sec