printlogo


کد خبر: 142847تاریخ: 1394/5/10 00:00
سلام وطن

 خانواده‌های افرادی که در سیلاب اخیر مفقود شده‌اند، چه باید بکنند؟ چرا هنوز نه زنده بودن فرزندان‌شان معلوم و نه جسدی یافته شده، جست‌وجو را مسؤولان متوقف کرده‌اند؟ چرا بی‌تدبیری را همچنان ادامه می‌دهند؟ خود را جای پدر و مادرهای گم‌شدگان قرار دهند. از آه مظلوم نمی‌ترسند؟
یک هموطن
  خوب است وزارت امور خارجه در سایر برنامه‌های دیپلماتیک، آداب آن را رعایت کند. به قول برخی مثلا اینها بهترین دیپلمات‌های دنیا هستند. کاش فریادهایی که وزیر محترم امور خارجه بعضی اوقات بر سر منتقدان و حتی نمایندگان مجلس می‌کشد، کمی ملایم‌ترش را در برخورد با امثال فابیوس […] برمی‌آورد تا حساب کار دست مستکبران بیاید. نگرانیم مثل برخوردی که با پاسپورت‌های‌مان می‌شود و مثلا جیبوتی هم اجازه پهلو گرفتن کشتی‌مان را نمی‌دهد، در آینده از سوی مثلا سخنگوی وزارت محیط زیست کنیا رخ ندهد(!)
الوندی‌فر
  انگلیس و آمریکا هدفی جز هموار کردن راه رژیم صهیونیستی و تأمین امنیت این رژیم سفاک ندارند. همین‌ها داعش خونخوار را به وجود آوردند تا اسرائیل آرامش داشته باشد و دنیای اسلام در خون مسلمانان غوطه‌ور شود. به آل‌سعود دستور داده‌اند اذهان را با جنایاتش به یمن معطوف کند تا اسرائیل غاصب به کشتار روزانه‌اش بدون دغدغه ادامه دهد. باید هوشیار بود و دانست کشورهایی چون انگلستان، آمریکا و فرانسه، دشمنان اسلام هستند و راهبرد آنها تضعیف اسلام است.
محمدیان
  از رئیس‌جمهور محترم تقاضا داریم وعده خود مبنی بر پرداخت معوقه بازنشستگان کشوری را عملی کنند.
یک بازنشسته


Page Generated in 0/0053 sec