printlogo


کد خبر: 142949تاریخ: 1394/5/12 00:00
اخبار

احمدی: قهر نویدکیا فقط به خاطر من نیست
مدافع سابق تیم فوتبال سپاهان گفت: از سپاهانی‌ها ناراحتی ندارم اما کاش مرا تا روز آخر نگه نمی‌داشتند.علی احمدی درباره اینکه گفته می‌شود محرم نویدکیا به خاطر کنار گذاشته شدن او توسط حسین فرکی قهر کرده است، اظهار داشت: من در جریان قهر نویدکیا هستم اما خیلی از مسائل را نمی‌توانم بگویم. اینکه بخواهیم بگوییم نویدکیا فقط به خاطر من چنین تصمیمی گرفته، درست نیست. موضوع من یکی از مسائلی بوده که باعث ناراحتی نویدکیا شده ولی مسائل دیگری نیز وجود داشته است.وی ادامه داد: بعد از قهرمانی سپاهان در لیگ برتر چهاردهم قراردادم با سپاهان تمام شد و همان زمان نویدکیا به من گفت با تیم دیگری صحبت نکن چون به تو احتیاج داریم و قطعا در سپاهان می‌مانی. من دیگر حرفی نزدم و صبر کردم اما در روز آخر نقل‌وانتقالات به من گفتند به دردشان نمی‌خورم. همین امر هم موجب ناراحتی نویدکیا شد. بعد از این اتفاق هم با محرم حرف زدم و او گفت به خاطر رفاقت با تو چنین تصمیمی نمی‌گیرم. حرف محرم این بود که علی احمدی با توجه به حضور سپاهان در 3 جام به درد تیم می‌خورد اما کسی به آن توجه نکرد.

خدیرا تا پاییز
از همراهی یوونتوس محروم شد
هافبک جدید یوونتوس به علت آسیب‌دیدگی در دیدار مقابل المپیک‌ مارسی، تا ابتدای پاییز قادر به همراهی تیمش نیست. 2 تیم یوونتوس، نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان اروپا 15-2014 و المپیک مارسی، تیم چهارم جدول نهایی فصل پیش لیگ یک فرانسه در دیداری دوستانه برابر هم قرار گرفتند اما در نهایت و برخلاف انتظارها، این تیم مارچلو بیلسا بود که با 2 گل به برتری رسید، نه تیم ماسیمیلیانو آلگری!یوونتوس اما علاوه بر واگذار کردن نتیجه، سامی خدیرا هافبک آلمانی- تونسی جدید خود را هم به سبب آسیب‌دیدگی از دست داد.بدین ترتیب خدیرا نمی‌تواند تیم جدید خود را تا ابتدای فصل پاییز همراهی کند. او در این بین، سوپر جام باشگاه‌های ایتالیا که قرار است در شانگهای برگزار شود را از دست می‌دهد. حالا علاوه بر آندره‌آ بارتزالی و جورجو کیه‌لینی، خدیرا دیگر مهره کلیدی آلگری به شمار می‌رود که مصدوم است.
 
قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در سوپر جام فرانسه
پاری‌سن‌ژرمن با برتری 2 بر صفر برابر لیون قهرمان سوپر جام فرانسه شد تا نشان دهد فعلا حرف اول و آخر را در فوتبال فرانسه این تیم پاریسی می‌زند. پاری‌سن‌ژرمن و لیون در دیدار سوپرجام فرانسه برابر هم به میدان رفتند البته قهرمان لیگ و جام حذفی فرانسه هم پاری‌سن‌ژرمن بود و لیون به خاطر کسب رتبه دومی در لیگ پای به این مسابقه گذاشت ولی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا پاریسی‌ها نشان دهند فاصله زیادی با بقیه تیم‌های فرانسوی دارند. 2 گل سرگئی اوریر در دقیقه 11 و ادینسون کاوانی در دقیقه 17 کافی بود تا سرنوشت بازی در همان 20 دقیقه نخست تعیین شود و در ادامه بازی شاهد تسلط تیم پاریسی بر این مسابقه بودیم. البته در دقیقه 64 مسابقه ماکسیم گونالونز از لیون با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد تا حریف با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دهد. به این ترتیب پاری‌سن‌ژرمن که فصل قبل توانست قهرمان لیگ فرانسه، جام حذفی و جام اتحادیه شود، سوپرجام فوتبال فرانسه را نیز به خود اختصاص داد تا نشان دهد قدرت این روزهای فوتبال فرانسه است

پروپیچ: استقلال را می‌شناسم
مهاجم کروات استقلال بعد از عقد قرارداد با این تیم گفت از تیم جدیدش شناخت کافی دارد. پروپیچ، مهاجم کروات آبی‌های پایتخت بعد از عقد قرارداد با استقلالی‌ها و ثبت این قرارداد در هیات فوتبال استان تهران گفت: شرایط مثبت است و مشکلی وجود ندارد. ما منتظر استعلام فیفا برای بازی کردنم بودیم و این پاسخ به ما رسید. امیدوارم بتوانم برای استقلال مثبت عمل کنم و بازی‌های خوبی را به نمایش بگذارم. وی در پاسخ به این سوال که چه شناختی از فوتبال ایران دارد، گفت: استقلال را می‌شناسم. این تیم در آسیا و ایران قهرمان شده و متوجه عشق هواداران به این تیم شده‌ام. این تیم هواداران بزرگی دارد. مهاجم کروات جدید استقلال در پایان اضافه کرد: استقلال تیم بزرگی است و به همین دلیل به این تیم پیوستم. من به توانایی‌های خودم ایمان دارم و می‌دانم که می‌توانم به استقلال کمک کنم.


Page Generated in 0/0068 sec