printlogo


کد خبر: 142964تاریخ: 1394/5/12 00:00
سلام وطن

 سلام خداقوت، لطفا درباره اینکه شنیده می‌شود بعضی وقت‌ها در بین مردم که شهید صیادشیرازی رو منافقین ترور نکردن و دست‌های دیگه در کار بوده توضیح بدین. تشکر
یک همشهری
 ما مسلمانان نباید دست از دفاع و حمایت از مسلمانان مظلوم برداریم و کفار را دل‌شاد کنیم که دنیایمان خوب شود.
محسنی
 فقط کسانی که در فرانسه زندگی کرده‌اند می‌دانند که پاریس چه نقش مخربی در بدنام کردن انقلاب و جمهوری اسلامی داشته است. 1000 برابر بیشتر از آمریکا و فقط به نفع صهیونیست‌های کثیف... در ارتباطمان تجدید نظر کنیم.
تاج‌الدین
 مساله بسیار مهم در حال حاضر نوع برخورد رسانه ملی با موضوعات مرتبط با توافق هسته‌ای و منتقدان دلسوز آن است در چند هفته اخیر شاهد بایکوت منتقدان مطلع و دلسوزی نظیر آقایان مهدی محمدی و فواد ایزدی و نظایر آنها در رسانه ملی هستیم، لطفا بخشی را هم به بررسی عملکرد رسانه ملی در پرداختن یکطرفه و کاملا رسمی و دولتی به این رویدادهای سرنوشت‌ساز اختصاص دهید.
موحدی
 دولت محترم! حال که تحریم فرو ریخته از ورود اجناس چینی که  مشابه آن در داخل کشور تولید می‌شود جلوگیری کنید.
جواد غضنفری
  دولت می‌گوید قیمت‌ها افزایش نداشته. فقط نان، لبنیات، حبوبات، بنزین، آب، برق، گاز، مسکن، کرایه تاکسی و از این قبیل افزایش داشته‌ است. آنقدر سرگرم «برجام» بودند که متن قطعنامه 2231 را فراموش کردند بخوانند و در آن مورد مذاکره کنند. حواس‌شان نبود که رهبر فرموده بودند ما به آژانس اتمی اعتماد نداریم. اشتباها آمانو و آژانس صهیونیستی را قاضی توافق برگزیدند!    
اکبری
 برخی می‌گویند برای تصویب برجام احتیاج به رای مجلس نیست. من در جواب می‌گویم مجلس خانه ملت است و در راس امور و زمان طاغوت گذشته که مجلس فرمایشی بود. این انقلاب رهبر دارد، قانون دارد و قانون اساسی تشخیص می‌دهد نه برخی افراد در دولت!
هاشمی نیا
 


Page Generated in 0/0058 sec