printlogo


کد خبر: 143053تاریخ: 1394/5/13 00:00
اخبار

افتتاح جشنواره رضوی 21 مرداد در مشهد
محمود خسروی‌وفا، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان صبح دیروز به منظور تشریح برنامه‌های جشنواره
فرهنگی - ورزشی مهر رضوی میزبان اهالی رسانه بود و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. وی گفت: با توجه به تفاهمنامه‌ای که سال گذشته با واحد فرهنگی و تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی امضا کردیم قرار شد جشنواره مهر رضوی در سال 94 برگزار شود. خودمان هم فکر نمی‌کردیم بتوانیم این مسابقات را با توجه به تراکم زائر در ماه‌های مرداد و شهریور برگزار کنیم اما خوشبختانه با کمک ادارات مختلف استان و استانداری خراسان‌رضوی این موضوع محقق شد و قرار است این مسابقات در مجموعه ورزشی آستان قدس که یکی از بهترین مجموعه‌های ورزشی کشور است، برگزار شود. وی ادامه داد: این جشنواره از 21 مردادماه افتتاح می‌شود که ورزشکاران در 18 رشته آقایان و 10 رشته بانوان در زیر 25 سال برگزار خواهد شد. پیش‌بینی حضور حدود
2 هزار نفر را در این جشنواره کرده‌ایم که می‌تواند پشتوانه بزرگی برای بازی‌های پاراآسیایی آینده و همچنین پارالمپیک 2020 باشد و آینده ورزش قهرمانی معلولان را تا حدودی بیمه کند. در گذشته چنین جشنواره‌هایی را به صورت تک‌رشته‌ای برگزار می‌کردیم اما برای نخستین بار در این وسعت و به صورت یکجا در تمام رشته‌های ورزشی برگزار می‌شود، سرپرست کل مسابقات هادی رضایی است.

بهروان: خواسته‌های کی‌روش
بحق است
رئیس کمیته برگزاری مسابقه‌های لیگ می‌گوید از حق پخشی که هیچ رقمی از آن دریافت نکرده‌ایم، چه مبلغی را به باشگاه‌ها بدهیم؟ غلامرضا بهروان پس از اتمام نشست مشترک صبح دیروز مسؤولان فوتبال ایتالیا و ایران در پاسخ به اینکه کی‌روش چه زمانی به ایران بازمی‌گردد و اینکه چرا تیم‌ملی به چنین سرنوشتی دچار شده است، گفت: کی‌روش یکسری خواسته‌ها دارد که بحق است. باید بخش‌هایی از آن را فراهم کنیم که نه به او که به تیم‌ملی فوتبال ایران کمک کنیم. در این زمینه کمک به تیم‌ملی مطرح است و فقط موضوع کی‌روش نیست. وی در پاسخ به اینکه چرا به باشگاه‌هایی که بدهکار بودند، مجوز حضور در لیگ برتر داده شد، گفت: در کشورهای اروپایی هم می‌بینیم آنها هرگز لیگ خود را تعطیل نمی‌کنند در چندین مرحله و با توجه به امتیازهای منفی‌ای که این تیم‌ها به دست می‌آورند در مرحله سوم آنها را از لیگ حذف خواهند کرد که آن هم در پایان لیگ و نه در اواسط لیگ اتفاق می‌افتد. هر چند ما تصمیم گرفته‌ایم بخشی از درآمدهای باشگاه‌ها را از طریق کمیته انضباطی دریافت کنیم تا به منظور تسویه‌حساب بدهی آنها در نظر گرفته شود.

قهر نویدکیا از سپاهان تأیید شد!
علی احمدی بازیکنی است که محرم نویدکیا به خاطر او از سپاهان قهر کرده است. شماره ۴ محبوب اصفهانی‌ها، بازیکن بی‌حاشیه‌ای که می‌گویند البته نفوذ زیادی در این باشگاه دارد. این شایعه همیشه وجود داشته اما همین که امسال حرف او درباره یک بازیکن به کرسی ننشست، نشان می‌دهد محرم نویدکیا اینقدرها هم نفوذ ندارد. چند روزی است شایعه قهر او از سپاهان شنیده می‌شود. حسین فرکی اما این خبر را تکذیب می‌کند و می‌گوید: «اصلا اینطور نیست و محرم از تیم قهر نکرده. او مصدوم است.» اما علی احمدی که کنار گذاشتن او از سپاهان باعث این جنجال‌ها شده، قهر محرم را تأیید می‌کند. او در این باره می‌گوید: «راستش ناراحتی محرم به خاطر اتفاقی است که برای من افتاد. او روز اول نقل و انتقالات به من گفت علی جایی نرو و باید بمانی. روز آخر سپاهان ناگهان اعلام کرد من را نمی‌خواهد که این مساله باعث ناراحتی شدید محرم شد. او قهر کرد ولی بیشتر از این نمی‌توانم چیزی بگویم».

احضار عمران‌زاده به کمیته انضباطی استقلال
براساس پیشنهاد مسؤولان باشگاه استقلال و پس از تأیید سرمربی و مدیر تیم فوتبال استقلال، آیین‌نامه پاداش‌ها و جرایم کادرفنی و بازیکنان به تصویب رسید. در این آیین‌نامه همه ضوابط پاداش و جریمه پیش‌بینی شده است. همچنین حنیف عمران‌زاده برای ادای برخی توضیحات به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار شد. جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال برای بررسی این موضوع روز چهارشنبه برگزار می‌شود و درباره این مسأله تصمیم‌گیری می‌کند. عمران‌زاده دیروز صبح با پرویز مظلومی جلسه‌ای را برگزار کرد.


Page Generated in 0/0063 sec