printlogo


کد خبر: 143065تاریخ: 1394/5/13 00:00
سلام وطن

  آیا معلمی با 20 میلیون تومان پس‌انداز آن هم بعد از 28 سال سابقه خدمت، پردرآمد است و کسی که فقط ماهی 25 میلیون تومان سود پول بانکی‌اش را می‌گیرد، فقیر؟ اگر یارانه‌ معلمان را دارند حذف می‌کنند چرا معلمان همفکر دولت را حذف نمی‌کنند که خیلی وضعشان از اینهایی که حذف کرده‌اند بهتر است؟ این تدبیر است؟
یک معلم ایرانی
  بیش از 20 سال قبل دولت از طریق تعاونی‌های مختلف نزدیک به یکهزار هکتار زمین در شمال تهران را به ما فروخت و برای ما سند منگوله‌دار صادر کرد. ظرف این مدت قریب 20 هزار نفر از مالکان در مدتی قریب به 20 سال در ادارات دولتی و  وزارتخانه‌ها سرگردان شده‌اند. اکنون بعد از سال‌ها سرگردانی و فوت تعدادی از مالکان آرزومند، در شرایطی قرار گرفته‌ایم که نه می‌توانیم نقل و انتقال اسناد انجام دهیم، نه به ما معوض می‌دهد، نه دولت آن را از ما می‌خرد، نه اجازه ساخت می‌دهد، نه مجوز گردشگری و توریستی برای فروش می‌دهد، نه اجازه تجمع و اعتراض می‌دهند، نه به آرای صادره در مراجع قضایی اهمیت می‌دهد، نه به نامه‌های ما جواب می‌دهد، نه درخواست ملاقات را قبول می‌کند و... مهم‌تر از همه مسؤولان بیش از 7 سال است که دستور مقام معظم رهبری (دامت ظله) برای حل مشکل ما را نیز نادیده می‌گیرند! همه راه‌ها را بر ما بسته‌اند! به فریادمان برسید که پیامبر اسلام(ص) فرموده است: «هرکس بشنود صدای مسلمانی را که فریاد می‌کند: مسلمانان به فریادم برسید و او کمک نکند، دیگر مسلمان نیست». (مستندات در دفتر روزنامه محفوظ است.)
مالکین منتظر
  بیشتر مطالبتون رو در شبکه‌های اجتماعی که معرفی کردید می‌خونیم خیلی ممنون از روزنامه خوبتون.
صمدی
  از شهرداری تهران به دلیل انجام  اقدامات فرهنگی و اجتماعی و توجه به همه امور شهر و نه‌تنها نظافت سطح شهر تهران سپاسگزاریم.
سعادتی و کیوانی از منطقه 7


Page Generated in 0/0056 sec