printlogo


کد خبر: 143157تاریخ: 1394/5/15 00:00
سرخط خبر

 بانک مسکن اعلام کرد ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر در حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم سپرده‌گذاری کردند.
 محمد حجارزاده، رئیس اتحادیه واحدهای سنگبری استان تهران گفت: از مجموع ۶ هزار واحد سنگبری کشور ۵ هزار و ۵۰۰ واحد تعطیل شده‌اند.
  نخستین تفاهمنامه همکاری جمهوری اسلامی ایران با یک کشور اروپایی پس از مذاکرات وین با ایتالیا به امضا رسید.
 مهدی کرباسیان، رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو از صادرات 5/2 میلیون تنی فولاد ایران به کشورهای اروپایی و غیر‌اروپایی در سال گذشته خبر داد و گفت: مذاکرات مفصلی با هیأت‌های آلمانی، فرانسوی و هلندی برای سرمایه‌گذاری در صنعت فولاد و معدن ایران انجام شده است.
 فلاح حسن‌زیدان، وزیر کشاورزی عراق با اشاره به افزایش محصولات صادراتی ایران به عراق، گفت: ایران به بزرگ‌ترین شریک تجاری عراق تبدیل می‌شود.
 محمدحسین نورایی، رئیس اتحادیه پارچه‌فروشان دلیل اختلاف قیمت پارچه‌های مشابه در مغازه‌های مختلف را ورود پارچه‌های قاچاق دانست.
 محمدجواد عطرچیان، مدیرکل سازمان راهداری با بیان اینکه به رانندگان ایرانی توصیه شد تا آنجا که ممکن است شب‌ها کمتر از مرز ایران به طرف ترکیه بروند، گفت: طرف ترک پس از حادثه انفجار خط ریلی، شب‌ها نیروهای ژاندارمری خود را در طول ‌جاده‌های مرزی این کشور مستقر می‌کند.
 بهروز برنا، معاون سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی از کشف بیش از 1200 محدوده امید‌بخش طلا خبر داد و گفت: پس از ردیابی طلا در 21 استان کشور، معادن طلا در 10 استان مشخص شده و با تکمیل اکتشافات ذخایر طلا، توان تولید احتمالا به حدود سالانه 10 تن می‌رسد.
 سیدمحمدعلی سیدابریشمی، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از سرمایه‌گذاری ۵۵۱ هزار میلیارد ریالی واحدهای صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خبر داد.
  احمدرضا توکلی، مجری طرح‌‌های بهینه‌‌سازی مصرف انرژی در سازمان بهره‌وری انرژی ایران گفت: بر اساس
2 مصوبه برقی هیات دولت واردات انواع کولرهای گازی با راندمان پایین‌تر از A ممنوع شده است.
 احمد اصغری مهرآبادی، قائم‌مقام وزیر راه‌و‌شهرسازی با اعلام اینکه ۴۴درصد از واحدهای تحویل‌شده مسکن‌مهر در دولت یازدهم انجام شده است، گفت: در دولت‌های نهم و دهم ۶۸۹هزار و ۹۱۹ واحد مسکن‌مهر تحویل شد.
 طبق اعلام بانک مرکزی، تعداد حساب‌های بانکی فاقد شماره ملی، شناسه‌ملی یا شماره فراگیر اتباع خارجی ۳۸ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۱۵۶حساب است که از این تعداد، صرفاً ۲ میلیون و۴۴۲ هزار و ۱۷۱ حساب فاقد شماره فعال هستند.
 علیرضا ولی، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با بیان اینکه بین سال‌های ۹۰ تا ۹۲ قیمت کود در کشور
۷ برابر شده است، گفت: این مسأله مهمترین دلیل کاهش مصرف کود بوده است.
 آژانس بین‌المللی انرژی پیش‌بینی می‌کند، تا سال ۲۰۴۰ میزان عرضه نفت جهان به ۱۰۴ میلیون بشکه در روز می‌رسد که کشورهای خاورمیانه بیشترین تولید را خواهند داشت
 


Page Generated in 0/0052 sec