printlogo


کد خبر: 143162تاریخ: 1394/5/15 00:00
واکنش سردار کمالی به سخنان وزیر کار
برنامه‌ای برای معافیت فرزندان بهزیستی نداریم
تصمیم‌گیری درباره سربازی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌شود

گروه اجتماعی: جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نبود برنامه‌ای در ستاد کل برای معافیت فرزندان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.
سردار موسی کمالی، جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح درباره اظهارات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره لایحه‌ معافیت از سربازی فرزندان تحت پوشش بهزیستی اظهار داشت: از دیدن این اظهارات تعجب کردم.
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح به فارس عنوان کرد: سربازی یکی از منابع تأمین نیروی انسانی و از ارکان توان رزمی و بنیه دفاعی کشور محسوب می‌شود که تصمیم‌گیری درباره آن از سوی ستاد کل نیروهای مسلح صورت می‌پذیرد.
سردار کمالی با بیان این مطلب که در حال حاضر ستاد کل نیروهای مسلح برنامه‌ای برای معافیت گروهی از مشمولان سرباز تحت پوشش سازمان بهزیستی ندارد، خاطرنشان کرد: همچنین ما از لایحه‌ای که گفته شده خبری نداریم و در این‌باره هماهنگی نیز انجام نشده است.
به گفته وی، رسانه‌ای کردن مطالب باعث بلاتکلیفی و سردرگمی خانواده‌ها شده و باعث می‌شود جوانان براساس اظهارات عنوان شده تصمیم‌گیری کرده و مرتکب غیبت از خدمت سربازی شوند که مشکلاتی را برای آنها به وجود می‌آورد.
سردار کمالی تصریح کرد: اگر بنا به لایحه‌ای باشد باید مراحل پیشنهادی آن از سوی ستاد کل به دولت رفته و از آن طریق به مجلس برود در صورتی که ستاد کل برنامه‌ای برای معافیت جدید و همچنین معافیت فرزندان تحت پوشش سازمان بهزیستی ندارد.


Page Generated in 0/0061 sec