printlogo


کد خبر: 143163تاریخ: 1394/5/15 00:00
قضایی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد
گزارش‌های غیرقابل انتشار از پرونده حوادث پزشکی
سازمان بازرسی کل کشور به موضوع حوادث پزشکی تازه به وقوع پیوسته ورود کرده اما گزارش‌ها خیلی سنگین است و ما از نظر قانونی نمی‌توانیم آنها را افشا کنیم.
به گزارش فارس، ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه مراسم روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی و اعطای دومین جایزه حقوق بشر اسلامی، درباره سیلاب و پیگیری این موضوع گفت: تهیه این گزارش زمان زیادی می‌طلبد و اکنون در حال بررسی تمام استان‌های سیل‌زده هستیم و می‌خواهیم کاری جامع انجام دهیم و هم‌اکنون بازرسان ما مشغول جمع‌آوری مدارک هستند.
سراج درباره موضوع فساد در فوتبال و ورود سازمان بازرسی به این موضوع  یادآور شد: ما همواره پیگیر این موضوع هستیم و در رابطه با فساد گزارش می‌دهیم و همه تخلفات را بررسی می‌کنیم. وی با اشاره به موضوع 2 پزشک در اردبیل و ممسنی عنوان کرد: درباره این دو پزشک مدارک و مستندات زیادی داریم اما بخاطر برخی مسائل نمی‌توانیم آن را بیان کنیم. سراج تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرده اما گزارش‌ها خیلی سنگین است و ما از نظر قانونی نمی‌توانیم آنها را افشا کنیم و اگر گوشه‌ای از گزارش‌ها مطرح شود، فکر نمی‌کنم آقایان بتوانند در ایران بمانند.

رئیس سازمان زندان‌ها تشریح کرد
آخرین جزئیات طرح مراقبت الکترونیکی زندانیان
رئیس سازمان زندان‌ها درباره شناسایی و برطرف شدن اشکالات طرح مراقبت الکترونیکی توضیحاتی ارائه داد.
به گزارش تسنیم، اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی درباره آخرین وضعیت طرح دستبندها و پابندهای الکترونیک گفت: طرح پایلوت مربوط به این موضوع، دارای یکسری اشکالات بود که خوشبختانه مشخص و رفع شد. وی افزود: توافقنامه‌ای را با معاونت فناوری اطلاعات قوه‌قضائیه منعقد کردیم که معاونت یاد‌شده پیگیر این طرح است و تاکنون نیز جلساتی در این راستا برگزار شده و ان‌شاءالله طی روزهای آتی نهایی می‌شود. جهانگیر اظهار امیدواری کرد که با حل مشکلات زیرساختی و اعتباری طرح دستبندها و پابندهای الکترونیک جمعیت کیفری زندان‌ها در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکید رئیس قوه‌قضائیه کاهش یابد. رئیس سازمان زندان‌ها در پاسخ به این پرسش که اولویت این سازمان برای کاهش جمعیت کیفری چیست، گفت: در راستای کاهش جمعیت کیفری برنامه‌هایی را دنبال کرده‌ایم که آنها را اعلام خواهیم کرد. اولویت سازمان زندان‌ها به دستگاه قضایی در ستاد سازمان و قوه‌قضائیه مشخص شده و هم‌اکنون مشغول بررسی ظرفیت‌های قانونی و مدیریتی هستیم .
 


Page Generated in 0/0055 sec