printlogo


کد خبر: 143180تاریخ: 1394/5/15 00:00
اخبار

دایی یاد «حسین و میلاد» را
زنده کرد
علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم روز خبرنگار را به همه زحمتکشان عرصه رسانه تبریک بگویم. می‌خواهم اینجا از مهدی نفر، میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی که به علت سقوط هواپیما جان خود را از دست دادند، یادی کنیم. او درباره دیدار تیمش برابر نفت گفت: نفت جزو 3 تیم خوب کشور ما است و علیرضا منصوریان هم شایستگی‌های فنی خود را نشان داده است. نفت تیم بزرگی است و تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود. وی افزود: درست است تیم ما دیر جمع شده و بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشته است اما مطمئنا بازیکنانم می‌توانند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. مطمئنا فردا(امروز) کار سختی برابر نفت تهران داریم. تیمی که کاملا آماده است و بازی‌ها و اردوهای تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشته است.

پاسخ مدیر برنامه کرار به ادعای استقلالی‌ها
مدیر برنامه‌های جاسم کرار می‌گوید باشگاه استقلال تنها چیزی حدود 10 درصد از مطالبات جاسم کرار را پرداخت کرده است. طاهر سعیدی، مدیر برنامه‌های جاسم کرار، هافبک استقلال درباره مطالبات جاسم کرار از این تیم گفت: استقلالی‌ها هنوز پول جاسم کرار را نداده‌اند. ما تا فردا منتظر استقلالی‌ها می‌مانیم و اگر پول این بازیکن را ندهند به فدراسیون فو‌تبا‌ل نامه‌نگاری می‌کنیم. او یک ماه است در تمرینات استقلال حاضر شده ولی پول او پرداخت نشده است. متاسفانه مسؤولان باشگاه استقلال همیشه حق را به خودشان می‌دهند و همه حواشی‌ها را به سمت کرار می‌فرستند. آنها اذهان را به این سمت می‌برند که کرار بی‌انضباط است ولی نمی‌گویند که به تعهدات خودشان عمل نمی‌کنند. آنها در قرارداد با کرار چندین شرط و خواسته گذاشتند و این بازیکن گفت ایرادی ندارد شما به تعهدتان عمل کنید. وی افزود: کرار باید 40 درصد از قرارداد این فصل و معوقات فصل گذشته‌اش را تاکنون دریافت می‌کرد، ولی باشگاه استقلال تنها
10 درصد از این مطالبات را پرداخت کرده است.

تمجید سایت نایمخن از جهانبخش
سایت باشگاه نایمخن پس از پیوستن بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران به آلکمار در گزارشی کوتاه به دوران حضور این بازیکن در نایمخن پرداخت.این سایت نوشت: «علیرضا جهانبخش پس از 2 سال حضور در باشگاه نایمخن این تیم را ترک کرد و با امضای قراردادی 5 ساله راهی آلکمار شد. قرارداد او تا سال 2016 با نایمخن معتبر بود. تابستان سال 2013 بود که علیرضا جهانبخش تصمیم گرفت از باشگاه داماش گیلان در لیگ برتر فوتبال ایران راهی لیگ دیگری شود. او مجبور بود با زبان و فرهنگی جدید آشنا شود. علیرضا خیلی زود توانست خودش را با محیط جدید وفق دهد و بسیار سریع نیز توانست قلب هواداران نایمخن را هم تسخیر کند. دلیل این امر هم تلاش فوق‌العاده علیرضا در جریان فصل
14-2013 بود. او ارزش خودش را در دیدار پایانی فصل مقابل آژاکس نشان داد. دو بار برای تیمش گلزنی کرد و مانع سقوط مستقیم تیمش به دسته دوم رقابت‌های فوتبال در لیگ هلند شد».

مسی دیگر
برای آرژانتین بازی نمی‌کند؟
نقش لیونل مسی در بارسلونا تفاوت چندانی با نقش او در تیم‌ملی کشورش ندارد، چرا که او مسی است و همه جا توقع از او بالاست. در ضمن این اعجوبه وظیفه کاپیتانی تیم کشورش را نیز برعهده دارد. اما موفق نبودن مسی با آرژانتین در تورنمنت‌های مختلف عملکرد او را زیر سوال برده است البته وقتی امثال پالاسیو در فینال جام‌جهانی و هیگوآین در فینال کوپا آمه‌ریکا شانس قهرمانی را از آرژانتین می‌گیرند، دیگر چه کاری از دست مسی بر می‌آید؟ اگر کمی شانس با او یار بود، در فاصله چند ماه دست او از رسیدن به دو جام معتبر کوتاه نمی‌ماند. قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی و کوپاآمه‌ریکا که خیلی هم نزدیک بود، می‌توانست مسی را از زیر تیغ انتقادات بیرون بیاورد. سرمربی تیم‌ملی آرژانتین، جراردو مارتینو درباره این عدم موفقیت مسی در تیم‌ملی اظهارنظر جالبی داشته است. او نه‌تنها مسی را مقصر نمی‌داند بلکه اعتقاد دارد «اگر جای او بود به دلیل این انتقادات غیرمنصفانه دیگر برای آرژانتین بازی نمی‌کرد!» مسی ٢٨ ساله، ١٠٣ بار برای آرژانتین به میدان رفته است و ٤٦ گل ملی نیز در کارنامه خود دارد. باید ببینیم او تا چه زمانی این انتقادات را تحمل می‌کند. آیا او بی‌نظیر بودن خود در بارسا را فدای عدم موفقیت در تیم‌ملی کشورش می‌کند؟
 


Page Generated in 0/0061 sec