printlogo


کد خبر: 143344تاریخ: 1394/5/18 00:00
اخبار

تمجید هلندی‌ها از جهانبخش
یک سایت هلندی نوشت فوتبالی که علیرضا جهانبخش ارائه می‌کند را باید تماشا کرد. لیگ فوتبال هلند دیروز (شنبه) با دیدار تیم‌های رودا کرکراد و هراکلس از ساعت  22:15 دقیقه به وقت تهران آغاز ‌شد. سایت Onlinesport در گزارشی مفصل به توضیح درباره باشگاه آلکمار هلند که علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران را در اختیار دارد پرداخته است. این سایت درباره باشگاه آلکمار نوشت: «در طول 11 سال گذشته باشگاه آلکمار توانسته است 8 بار در رقابت‌های جام یوفا یا لیگ اروپا حاضر شود. البته آنها با وجود قهرمانی لیگ فوتبال هلند در فصل 10-2009 نتوانستند در رقابت‌های اروپایی حضور پیدا کنند. جان فا‌ن‌ در بروم، سرمربی 48 ساله آلکمار پیشینه به تن کردن پیراهن تیم‌های فیتسه آرنهم، آلکمار، آیندهوون و آژاکس را در کارنامه‌ دارد. بیشتر بازیکنان تیم او را هلندی‌ها تشکیل می‌دهند اما چند بازیکن از کشورهای دیگر نیز در این تیم حضور دارند. سرخیو روچت، دروازه‌بان اروگوئه‌ای، سلسو اورتیز، هافبک پاراگوئه‌ای و علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی از جمله بازیکنان خارجی این باشگاه هستند». این سایت در ادامه نوشت: «سایر تیم‌ها نیز بازیکنان خوب و جوانی در اختیار دارند. حکیم زیاخ و خسوس کورونا از توئنته، آلبرت روشناک از خرونینخن، لوچیانو اسلاگویر در کنار علیرضا جهانبخش از آلکمار، بازیکنانی هستند که از حالا به بعد فوتبالشان ارزش دیدن و پیگیری کردن دارد».

انتقاد ذوب آهن از محسن قهرمانی
مدیرعامل ذوب‌آهن گفت: شرایط و نحوه‌ قضاوت داور مسابقه نشان‌دهنده وضعیت جسمانی نه چندان مناسب او بود. سعید آذری بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان و درگیری با محسن قهرمانی اظهار کرد: قبل از بازی چنین شرایطی را به بازیکنان گوشزد کرده بودم و احتمال می‌دادیم چنین شرایطی پیش بیاید. وی اضافه کرد: به لیاقت محسن قهرمانی شک ندارم اما در بازی صحنه‌هایی اتفاق افتاد که نشان از عدم آمادگی جسمانی او داشت. انتخاب داور می‌تواند در شرایط بازی تاثیر داشته باشد. در 2 هفته اخیر شکست خورده‌ایم اما همه می‌دانند شایسته باخت نبودیم و می‌توانستیم پیروز میدان‌ها باشیم. مدیرعامل ذوب‌آهن گفت: نگاه‌مان به بازی‌های آینده است و به دنبال جبران امتیازات از دست رفته هستیم. به دنبال پیروزی در دیدار 6 امتیازی با استقلال در آزادی هستیم. مطمئن باشید ذوب‌آهن به اوج بازمی‌گردد.

ضرب‌الاجل قلعه‌نویی به ملوانی‌ها
امیر قلعه‌نویی بعد از بازی با استقلال تا پایان شنبه به مسؤولان انزلی زمان داد. امیر قلعه‌نویی بعد از باخت به استقلال و تماشای مسابقه از رختکن تیمش با مسؤولان شهر انزلی جلسه گذاشت. او که هنوز قراردادش را با این تیم امضا نکرده است و از پرداختی‌ها به تیم گلایه دارد در جدیدترین اظهار نظرش به مسؤولان این تیم گفته است باید 4 میلیارد تومان پول تزریق کنند. پولی که باید تا شنبه‌شب در حساب باشد و بازیکنان بتوانند با داشتن این پول با خیالی آسوده به تمرینات بپردازند. البته احمد دنیامالی، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه محبوب انزلی به قلعه‌نویی گفته این پول تا پایان هفته تامین می‌شود اما ضرب‌الاجل زمانی را نمی‌پذیرد. قلعه‌نویی اما می‌گوید این تاخیر باعث می‌شود تا تیم شکل نگیرد و او هم با این شرایط نمی‌تواند به همکاری با ملوان ادامه دهد.

اعتراف رئیس کمیته داوران به اشتباه یک داور
رئیس دپارتمان داوری درباره صحنه‌های داوری 2 دیدار از هفته دوم لیگ برتر فوتبال به نکاتی اشاره کرد. مسعود عنایت درباره اتفاقات داوری دیدار پدیده خراسان و فولاد خوزستان از هفته دوم لیگ برتر کشور گفت: فیلم بازی تیم‌های پدیده و فولاد خوزستان را مورد بازبینی قرار دادیم که براساس آن اشتباه کمک داور دوم مسابقه واضح بود. وی ادامه داد: در واقع گل به ثمر رسیده توسط تیم فولاد خوزستان در شرایط خطای آفساید به ثمر رسید و در این صحنه کمک‌داور باید اعلام آفساید می‌کرد. رئیس دپارتمان داوری افزود: دیگر صحنه‌ای که در هفته دوم مسابقات لیگ برتر با حواشی خاص خود همراه بوده مربوط به دیدار 2 تیم ذوب‌آهن و سپاهان است. این صحنه در دقیقه 58 اتفاق افتاده و به هیچ وجه خطای هند نیست، چراکه مدافع تیم سپاهان 2 دست خود را به عقب می‌برد و توپ هیچگونه برخوردی با دست‌های وی ندارد. وی در پایان گفت: متاسفانه در هفته‌های آغازین لیگ برتر شاهد حساسیت بیش از حد مدیران، کادرفنی و بازیکنان تیم‌ها روی مساله داوری هستیم و لازم می‌دانم همه اعضای جامعه فوتبال را به حفظ آرامش و پرهیز از ایجاد هجمه علیه داوران دعوت کنم.
 


Page Generated in 0/0058 sec