printlogo


کد خبر: 143361تاریخ: 1394/5/18 00:00
سلام وطن

 با وجود اینکه کنگره آمریکا بحث‌های دقیق را روی برجام آغاز کرده اما هنوز مجلس شورای اسلامی گویا نتوانسته است کار مشخصی دراین باره انجام دهد و بیشتر اخبار از بگو مگو‌ها بیرون می‌آید.
  225****0918
 صداوسیما  زمینه‌ای فراهم کند که توافق هسته‌ای (برجام) مانند توافق لوزان مورد نقد و بررسی کارشناسان و حقوقدانان روابط بین‌المللی قرار گیرد.
590****0916
  از مسؤولان فرهنگی تقاضا داریم به محتوای شبکه‌های اجتماعی که بین جوانان و نوجوانان کاربرد زیادی دارد نظارت داشته باشند، برخی محتواهای مجرمانه و غیراخلاقی از این طریق دین و اعتقادات و اخلاق آینده‌سازان کشور را نشانه گرفته است که اگر دیر عمل کنیم از دستمان رفته‌اند. لطفا پیام‌رسان‌های داخلی را تقویت کنید و پیام‌رسان‌هایی که بیم صهیونیستی و  جاسوسی بودن آنها می‌رود هر چه زودتر فیلتر شوند.
ساوجی از تهران
 یکی از علل افزایش طلاق در کشور کاهش حیا و عفت و حجاب زنان است که موجب سست شدن پایه‌های خانواده و بی‌اعتمادی همسران به همدیگر شده است مسؤولان فرهنگی از خواب بیدار شوید و راه چاره‌ای بیندیشید.
متقی از کرج
  توهین آقای هاشمی به روستاییان در حالی صورت می‌گیرد که اصل این نظام و انقلاب بر پایه تدین و اعتقادات روستاییان شکل گرفته و درصد بی‌شماری از مردم روستایی‌زاده هستند و حتی شخص آقای هاشمی یک روستایی بوده است، چطور می‌شود این را هضم کرد؟ اگر روستاییان نبودند مسؤولان کنونی همچون آقای هاشمی پز انقلابی بودن خود را به رخ چه کسی می‌خواستند بکشند؟
حسن سمیرمی از اصفهان
 چرا پول‌های بلوکه‌شده ایران که قبل از توافق بالای 100میلیارد دلار تخمین زده شده بود همچنان در حال آب رفتن است؟
یک شهروند
 مسؤولان دولت همه در حرف از انتقادپذیری و فواید انتقاد سخن می‌گویند اما تا انتقادی صورت می‌گیرد به شکایت و توقیف مطبوعات روی می‌آورند. ای‌کاش تدبیری در این باره صورت می‌گرفت تا از نقد‌های دلسوزانه کمک گرفته می‌شد برای پیشرفت کشور.
300****0912


Page Generated in 0/0055 sec