printlogo


کد خبر: 143390تاریخ: 1394/5/19 00:00
سرخط خبر

منوچهر خواجه‌دلویی، معاون توسعه ساختمان بنیاد مستضعفان با اشاره به برنامه‌ریزی برای بومی‌سازی فناوری احداث آسمانخراش‌ها از احداث آسمانخراش ۱۲۱ طبقه‌ای در تهران خبر داد و گفت: هم‌اکنون در حال بررسی ۱۱ نقطه برای ساخت این آسمانخراش هستیم.

هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران پس از بحث‌وبررسی با تشکیل 19 کمیسیون تخصصی و رأی‌گیری نهایی موافقت کردند.

امیرحسین زمانی‌نیا، معاون بین‌الملل وزیر نفت با تاکید بر اینکه از جانب برجام و شیوه رفع تحریم‌ها ریسکی متوجه ایران نخواهد بود، اظهار داشت: در موقعیتی قرار گرفته‌ایم که می‌توانیم شرکای خودمان را در جهان انتخاب کنیم نه اینکه هر کسی به هر چیزی علاقه‌مند بود وارد آن شود.

همزمان با نزدیک شدن دوباره برق به خط قرمزهای مصرف تابستانی، استانداران با ارسال نامه‌ای به ادارات و دستگاه‌های دولتی خواستار صرفه‌جویی جدی در مصرف شده‌اند.

شرکت مدیریت شبکه برق ایران با انتشار گزارش کوتاهی، اعلام کرد: بالاترین میزان پیک مصرف روزانه برق کشور در شنبه گذشته به میزان ۴۹ هزار و ۶۹ مگاوات به ثبت رسیده که حدود 7 هزار مگاوات بیش از مدت مشابه سال گذشته است.

مهر نوشت: همزمان با آغاز مذاکرات جدید نفتی ایران و انی ایتالیا، اولین قرارداد همکاری بین یک شرکت ایرانی و ایتالیایی در صنعت پتروشیمی امضا شد.

مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط‌زیست از طراحی مدلی جدید برای بیمه پلنگ ایرانی در قالب برنامه ملی عملیاتی حفاظت و مدیریت این‌گونه در کشور خبر داد.

احمد رفعت، دبیر شورایعالی صنایع دریایی با بیان اینکه یک پیچ کشتی اقیانوس‌پیمای ایران- اراک در داخل تولید نشده است، گفت:‌ در صورت اجرای قانون استفاده حداکثری از توان داخل سالانه ۴۰ هزار شغل در بخش صنایع دریایی ایجاد می‌شود.

محمد فربد، نایب‌رئیس هیأت مدیره انجمن صنایع لبنی گفت: بازار کشش افزایش قیمت محصولات لبنی را ندارد بنابراین براساس آخرین تصمیمات گرفته شده در جلسه اضطراری صنایع لبنی، هیچگونه افزایش قیمتی در محصولات لبنی اعمال نمی‌شود.

با راه‌اندازی سامانه جامع امور مشترکان آبفای استان تهران، امکان خرید آنلاین انشعاب آب در تهران فراهم شد.

سه اپراتور ندا‌گستر صبا، داده‌گستر عصر نوین (های‌وب) و آریا رسانه تدبیر (شاتل) اخطار توقف فروش دریافت کرده‌اند.


Page Generated in 0/0058 sec