printlogo


کد خبر: 143478تاریخ: 1394/5/21 00:00
اخبار جابه‌جایی فوتبال اروپا
زیدان وارد می‌شود

هر چند فوتبال باشگاهی در انگلیس و فرانسه شروع شده است اما فصل جابه‌جایی تابستانی هنوز ادامه دارد و تیم‌های بزرگ و کوچک فوتبال اروپا تلاش می‌کنند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند. در این گزارش می‌خواهیم به مهم‌ترین اخبار فصل جابه‌جایی تابستانی در ۲۴ ساعت اخیر بپردازیم و نخست از توصیه تیری آنری به شیاطین سرخ سخن به میان می‌آوریم:
پدرو بهترین گزینه برای جایگزینی دی‌ماریا
تیری آنری اسطوره باشگاه آرسنال بر این باور است که شیاطین سرخ برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس باید با ستاره‌ای چون پدرو رودریگز قرارداد امضا کنند. آنری گفت: من پدرو را به خوبی می‌شناسم. او بازیکنی است جنگنده که هم در کارهای دفاعی به تیمش کمک می‌کند و هم در خط حمله بازیکن تاثیرگذاری است. دی‌ماریا تلاش زیادی در میدان نداشت و برای گرفتن توپ به هم‌تیمی‌هایش کمک نمی‌کرد اما پدرو بازیکنی ایده‌آل در این زمینه است. او مناسب تفکرات فان‌خال است و اطمینان دارم می‌تواند بازی‌های خوبی را با پیراهن یونایتد به نمایش گذارد. منچستریونایتد با جذب این بازیکن و در حضور ستاره‌ای چون باستین شوآین‌اشتایگر شانس خود را برای قهرمانی در لیگ جزیره افزایش خواهد داد. از آغاز فصل جابه‌جایی تابستانی تا الان شایعه‌های زیادی درباره جدایی پدرو از بارسلونا به گوش می‌رسد و شیاطین سرخ جدی‌ترین گزینه برای جذب این بازیکن هستند اما هنوز این انتقال صورت نگرفته است.
زیدان و کلوپ 2 گزینه جدی جانشینی دیوانه
مارچلو بیلسا سرمربی آرژانتینی مارسی با استعفای خود همه را غافلگیر کرد. او تنها بعد از بازی نخست تیمش در فصل جدید رقابت‌های لیگ فرانسه که با شکست این تیم همراه شد استعفای خود را اعلام کرد تا سران این باشگاه به دنبال گزینه مناسبی برای جایگزینی او باشند. روزنامه اکیپ فرانسه از زیدان و یورگن کلوپ به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی بیلسا خبر داد و اعلام کرد در نظرسنجی که انجام شد ۳۰ درصد از هواداران مارسی خواستار انتخاب کلوپ به عنوان جانشین بیله‌سا شدند این درحالی است که ۲۴ درصد آنها هم دوست دارند زین‌الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه هدایت تیم محبوب آنها را برعهده گیرد.
کاسانو رسما به سامپدوریا پیوست
مهاجم جنجالی فوتبال ایتالیا که یکی از گزینه‌های همبازی شدن با اشکان دژاگه در العربی قطر بود به باشگاه سابقش سامپدوریا بازگشت و با این تیم قراردادی 2 ساله امضا کرد.
کاسانو با پارما قرارداد داشت اما بعد از ورشکسته شدن این باشگاه و صعود به لیگ دسته چهارم قراردادش را با این تیم فسخ کرد. او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ برای سامپدوریا بازی کرد و در ۱۱۵ بازی که برای این تیم به میدان رفت توانست ۴۱ گل به ثمر رساند و ۳۸ پاس گل هم بدهد.
چراغ سبز سران آرسنال برای جذب بنزما
آرسنال در دو سه فصل اخیر دست و دل باز‌تر شده است و این بار به جای از دست دادن ستاره‌های خود به دنبال جذب ستاره‌های بزرگ است تا بتواند به طلسم ناکامی خود در لیگ جزیره در 2 دهه اخیر پایان دهد و قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست آورد. توپچی‌ها 2 فصل قبل مسوت اوزیل و فصل قبل هم الکسیس سانچس را با رقم‌های بالایی جذب کردند و الان هم به نظر می‌رسد به دنبال کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید هستند. هر چند آرسن ونگر پیش از این تاکید کرد به دنبال جذب کریم بنزما نیست اما شکست غیرمنتظره این تیم برابر وستهام باعث شده است سران این باشگاه به دنبال راه چاره‌ای اساسی برای خط حمله خود باشند، چرا که اولیویه ژیرو با فرصت‌های زیادی که در این دیدار از دست داد، نشان داد شایسته بازی کردن در ترکیب اصلی آرسنال نیست.
 


Page Generated in 0/0059 sec