printlogo


کد خبر: 143869تاریخ: 1394/5/28 00:00
اخبار

دقت موشک‌ها را بیشتر می‌کنیم
وزیر دفاع گفت سازمان هوافضای وزارت دفاع در حال تقویت دقت موشک‌هاست. به گزارش فارس، سردار دهقان دیروز سه‌شنبه در یک نشست خبری با بیان اینکه سازمان هوافضای وزارت دفاع بر انواع موشک‌های بالستیک متمرکز شده، گفت: در حال کار روی افزایش دقت موشک‌ها هستیم و می‌خواهیم این سیستم‌ها در برابر جنگ الکترونیک و هدف قرار گرفتن، مصون باشند. وی ادامه داد: به‌دنبال هواپایه کردن
موشک‌های زمینی هستیم که برخی کروزهای ساحل به دریا عملیاتی شده‌اند. دهقان افزود: بهترین موشک‌های ضدزره را در اختیار نیروهای مسلح قرار دادیم. وزیر دفاع درباره پیشرفت‌های حوزه دریایی نیز گفت: زیرسطحی جدید 500 تنی امسال به نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود و در گام‌های بعدی نیز درباره زیرسطحی‌های سنگین قدم برخواهیم داشت.

کنایه بذرپاش به دولت:
برگرداندن پول مردم  به خودشان عزا ندارد
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه روز پرداخت یارانه به مردم باید روز شادی دولت باشد، گفت: برگرداندن پول مردم به خودشان عزا ندارد. به گزارش فارس، مهرداد بذرپاش در دومین روز از نشست سالانه اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: برخی‌ها پروژه پشیمان‌سازی را در کشور دنبال کردند و می‌خواهند نشان دهند ملت پشیمان است. این افراد کسانی هستند که خودشان خسته و پشیمان شده‌اند و البته خودشان بیشترین سهم را در اتفاقات گذشته داشته‌اند. این نماینده مجلس تأکید کرد: در بحث اقتصادی نیز ما شاهد پروژه پشیمان‌سازی و اشتباه جا انداختن تصمیماتی که در گذشته گرفته شده است، هستیم. درباره یارانه‌ها هم یکی از مسؤولان (وزیر اقتصاد) گفته شب پرداخت یارانه‌ها، دولت عزا می‌گیرد. آیا بازگرداندن پول ملت به خودشان عزاست؟! با این ادبیات صحبت کردن با مردم درست نیست. بذرپاش اضافه کرد: در بحث اقتصادی در دولت قبل کارهای بسیار خوبی صورت گرفت البته اشکالاتی هم وجود داشت و یکی از اشکالاتی که وارد است استفاده از افرادی در دولت بود که سنخیتی با دولت نداشتند مانند استفاده از خاوری که امروز به کانادا فرار کرده است.


Page Generated in 0/0064 sec