printlogo


کد خبر: 143888تاریخ: 1394/5/28 00:00
سرخط خبر

 با حکم معاون اجرایی رئیس‌جمهوری، سیدعلی حسینی به‌عنوان سرپرست ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت منصوب شد.
 متوسط مصرف آب شرب در تهران به ازای هر نفر در نخستین هفته مرداد به ۲۴۳ لیتر در شبانه‌روز رسید.
 علی‌اکبر جلالی، استاد دانشگاه علم و صنعت گفت: برنامه‌ای با سازمان فناوری اطلاعات ایران داریم که قرار است سامانه ثبت‌نام از کارجویان را طراحی کنیم.
 محمدتقی حسینی، قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بین‌الملل با اشاره به افزایش جریمه به کارگیری نیروی کار غیرمجاز خارجی گفت: در سال ۹۴ اگر کارفرمایی از نیروی کار خارجی غیرمجاز استفاده کند، روزانه ۱۱۸ هزار و ۷۰۰ تومان جریمه می‌شود.
 علیرضا نوذری‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل آبفای استان تهران با بیان اینکه طرح جامع آبرسانی تهران برای اتمام، نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار است و تاکنون ۱۴ کیلومتر از ۱۳۰ کیلومتر آن اجرا شده است، گفت: دولت برای طرح جامع آبرسانی تهران تنها ۹ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است.
 رضا باقری‌اصل، معاون سازمان فناوری اطلاعات گفت: تمرکز اصلی دولت بر جبران خلأهای ناشی از خدمات دولت به دولت است و در کنار آن با ۳ پروژه «کار پوشه ملی ایرانیان»، «پورتال‌های خدمات دولت و پنجره‌های واحد» و «خدمات دولت همراه» خدمات دولت به مردم و دولت به کسب و کارها فراهم می‌شود.
 مجتبی خسروتاج، قائم‌مقام وزیر صنعت از تدوین ۱۵ سیاست دولت برای جهش صادراتی در دوران پساتحریم خبر داد و گفت: مجوزها و ممنوعیت‌های موردی صادراتی هم لغو می‌شود.
 وزارت صنعت، معدن و تجارت، متن کامل برنامه راهبردی صنعت، معدن و تجارت را منتشر کرد.
 محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت با بیان اینکه طرح‌های فولادی منتظر تسهیلات بانکی نباشند، گفت: سرمایه بانک‌ها محدود است و می‌توان شریک داخلی و خارجی گرفت یا از شرکت‌های سرمایه‌گذاری که منابع مالی دارند استفاده کرد.
 هوشنگ فرجی، معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از اجرای طرح بیمه خاص صنایع کوچک و اعطای کمک 2 هزار میلیارد تومانی برای سرمایه در گردش این دسته از صنایع خبر داد.
 


Page Generated in 0/0058 sec