printlogo


کد خبر: 143910تاریخ: 1394/5/28 00:00
اخبار

«رهبر احیاگر»؛ بیداری اسلامی با تمرکز بر اندیشه‌‌های رهبر انقلاب
رایزن فرهنگی ایران در لبنان گفت: کتاب «رهبر احیاگر»، نوشته شیخ نعیم قاسم، نشان‌دهنده نیاز فعالان عرصه سیاست و جهاد و مبارزه و بیداری اسلامی به تجربه انقلاب اسلامی، گفتمان انقلاب و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب است.  به ‌گزارش تسنیم، در مراسم رونمایی از کتاب «رهبر احیاگر» ترجمه کتاب «الولی المُجَدد» تألیف شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، محمدمهدی شریعتمدار، رایزن فرهنگی ایران در لبنان درباره اثر یادشده گفت: این کتاب نشان‌دهنده نیاز فعالان عرصه سیاست و جهاد و مبارزه و بیداری اسلامی به تجربه انقلاب اسلامی، گفتمان انقلاب و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب است بنابراین از این حیث باید مورد توجه واقع و خود زمینه‌ای برای تلاش‌های بیشتر در این عرصه شود بویژه اینکه در سال‌های اخیر بیداری اسلامی فراز و فرودهای متعددی داشته است و نیاز به توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در این زمینه احساس می‌شود، این در حالی است که کار انجام شده در این رابطه کم است.

مهرداد اسکویی، مستندساز:
بحث داعش در حوزه مستند جدی گرفته شود
مهرداد اسکویی گفت: بحث مستندسازی در ارتباط با داعش را باید جدی بگیریم. از طرفی دقت داشته باشیم درباره شیعیان و معرفی آنها مستند تامل‌برانگیزی برای مخاطب بین‌المللی ساخته نشده است. به گزارش فارس، این مستندساز و مدرس در ارتباط با ساخت مستند استراتژیک و نیاز آن در شرایط کنونی گفت: به نظرم بحث داعش با اتفاق‌هایی که توسط این گروهک درحال رخ دادن است بسیار مهم است و باید جدی گرفته شود. در منطقه اتفاق‌هایی از این دست باید با نگاه تیزبینانه‌ مستندساز دنبال شود.  البته باید شرایط به لحاظ تقسیم‌بندی بودجه و همچنین پیشنهادهایی که به فیلمساز می‌شود به صورت نهادینه انجام شود. اسکویی در ادامه با بیان این مطلب که بهتر است به جای ساخت آثاری که مخاطبانش فقط وطنی باشند کمی هم به مخاطبان بین‌المللی و فرامنطقه‌ای بیندیشیم، گفت: همچنان باید دقت کرد فیلمسازانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند باید ویژگی‌هایی داشته باشند که تسلط بر زبان و آمادگی جسمانی مناسب، تصمیم‌گیری در لحظه و کمترین زمان ممکن از جمله این ویژگی‌هاست.

به مناسبت کودتای ۲۸ مرداد
نگاهی بر «آمریکا»  از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی
کتاب «آمریکا» در نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی شامل 8 فصل دربردارنده سیاست‌ها و اهداف آمریکا از منظر رهبر معظم انقلاب، کتابی است که می‌توان با آن به عمق عمیق‌تری از سیاست‌های شیطان بزرگ دست یافت. به‌ گزارش تسنیم، عناوین اصلی این کتاب شامل «جامعه آمریکا»، «آمریکا و استکبار»، «آمریکا و حقوق بشر»، «آمریکا و تروریسم»، «آمریکا و سایر ملت‌ها»، «آمریکا و جهان استکبار»، «آمریکا و ایران» و «آینده آمریکا» است.

با حضور خانواده شهدا، «مزار شریف» اول شهریور رونمایی می‌شود
مراسم رونمایی از فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده یکشنبه اول شهریور ساعت ۲۱:۳۰در سینما استقلال برگزار می‌شود. به گزارش تسنیم، در آیین رونمایی از فیلم سینمایی «مزار شریف» از خانواده شهدای دیپلمات تقدیر و تجلیل می‌شود همچنین محسن مومنی شریف رئیس محترم حوزه هنری، محمد حمزه‌زاده مدیرعامل محترم  سازمان توسعه سینمایی سوره، حسن برزیده کارگردان فیلم و سایر عوامل فیلم سخنرانی می‌کنند. فیلم مزار شریف داستان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است؛ هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت 10 تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.
 


Page Generated in 0/0059 sec