printlogo


کد خبر: 143915تاریخ: 1394/5/28 00:00
اخبار

دستگیری ملی‌پوش فوتبال در پارتی شبانه
یکی از بازیکنان ملی‌پوش فوتبال که در پارتی شبانه شرکت کرده بود درحالتی نامتعادل دستگیر شده و همچنان در بازداشت به سر می‌برد. 2 هم تیمی او که از صحنه گریختند تحت پیگرد پلیس هستند. به گزارش خبرنگار مهر، یکی از بازیکنان ملی‌پوش فوتبال که در یکی، دو سال گذشته مورد توجه اکثر تیم‌های مطرح لیگ برتری قرار گرفته بود به همراه 2 هم‌تیمی خود در یک پارتی شبانه در یکی از محله‌های معروف شهر خود شرکت کردند که این بازیکن در حالتی نامتعادل دستگیر شد اما 2 بازیکن دیگر متواری شدند و پلیس به دنبال آنهاست. تلاش‌ها برای آزادی این بازیکن از سوی خانواده وی و مسؤولان باشگاه تا این لحظه بدون نتیجه مانده و او همچنان در بازداشت به سر می‌برد.

اسپانسر پیراهن تیم‌ملی فوتبال ایران تغییر نکرد
دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال از ادامه همکاری این فدراسیون با شرکت «آل‌اشپورت» خبر داد. عباس ترابیان درباره نشست کمیته بازاریابی که صبح دیروز  برگزار شد، اظهار کرد: این نشست با حضور علی کفاشیان، علیرضا اسدی و اعضای کمیته بازاریابی برگزار شد و درباره موارد مختلف به بحث و بررسی پرداختیم. در این نشست گزارش کاملی توسط محمد درخشان پیرامون مذاکراتش با شرکت‌‌های مختلف تولید البسه ورزشی در چند ماه گذشته ارائه و مفاد پیشنهادات با توجه به نوع برند‌های مختلف و با توجه به صرفه و صلاح فدراسیون فوتبال مطرح شد. وی خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری بی‌شائبه و رضایتبخش شرکت آل‌اشپورت، نهایتا این شرکت مورد تایید اعضا قرار گرفت و مقرر شد محمد درخشان مفاد قرارداد مربوط با این شرکت را به مرحله اجرا برساند.

پیشنهاد 17 میلیون یورویی رئال به دخه‌آ
به نظر می‌رسد سران رئال مادرید به دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد مبلغ هنگفتی را پیشنهاد داده‌اند. به نقل از ساکرنت، ‌صحبت‌های بسیاری در طول تابستان جاری درباره علاقه باشگاه رئال‌مادرید به امضای قرارداد با داوید دخه‌آ  منتشر شده است البته سران رئال برای آوردن دخه‌آ، ایکر کاسیاس را به پورتو فروختند اما در ادامه کیکو کاسیا را از سویا خریدند. با توجه به اینکه رئالی‌ها کیلور ناواس را نیز در ترکیب‌شان دارند و پیراهن شماره یک را نیز به او داده‌اند اما هنوز صحبت‌ها بر سر انتقال دخه‌آ در ارتباط با این باشگاه ادامه دارد. قرارداد دخه‌آ با منچستریونایتد یک سال دیگر معتبر است و رئالی‌ها می‌توانند برای به خدمت گرفتن او تا تابستان سال آینده صبر کنند تا بتوانند او را با قراردادی آزاد به سانتیاگو برنابئو ببرند. به همین دلیل گمانه‌زنی‌هایی درباره توافق ضمنی رئال‌مادرید با دخه‌آ به وجود آمده است. به نظر می‌رسد این باشگاه مبلغ 9/16میلیون یورو پیش از کسر مالیات را به دخه‌آ برای حضور در این باشگاه پیشنهاد کرده است. رئالی‌ها در واقع ترجیح داده‌اند مبلغ 35 میلیون یورویی که منچستریونایتد برای فروش دخه‌آ از رئال مادرید درخواست کرده است را نپردازند و با مبلغی نزدیک به 17 میلیون یورو او را یک سال دیگر به ترکیب تیم‌شان اضافه کنند.

دایی: من و کریمی رابطه‌ای نداریم
علی دایی، سرمربی صبای قم رابطه خوبی با علی کریمی ندارد ولی ارتباط او با حمید استیلی به مراتب تیره‌تر است! بزودی تیم ستارگان فوتبال دنیا به تهران می‌آیند تا با ستاره‌های فوتبال ایران بازی کنند. مسؤولان برگزاری بازی در تلاش هستند تا کریمی، دایی و استیلی را حتما در این بازی داشته باشند ولی تا الان هماهنگی قطعی صورت نگرفته است. دایی علاقه‌ای ندارد در تیمی بازی کند که کریمی و استیلی در آن حضور دارند البته شاید او تن به بازی با کریمی دهد ولی اخیرا در جایی گفته است: «دوست ندارم با استیلی رودررو شوم». کسی علت این اتفاق را نمی‌داند. اخیرا بعضی‌ها از جمله پژمان بازغی، بازیگر معروف سینما تلاش کردند تا دایی و کریمی را آشتی دهند. بازغی در این‌باره می‌گوید: «راستش هدف ما این بود که در جام رمضان آنها را آشتی بدهیم ولی قبول نکردند». دایی هم در آخرین اظهارنظر خود گفته است تمایلی به دوستی با کریمی ندارد: «مگر قرار است همه آدم‌ها با هم دوست و رفیق باشند؟ من و کریمی رابطه‌ای نداریم و اصلا اشکالی هم ندارد». او در پاسخ به این سوال که آیا با وساطت هنرمندان قرار است با کریمی آشتی کنید، گفت: «نه اصلا قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد. من با تمام احترامی که برای دوستان هنرمندم قائلم، می‌خواهم که به این مساله ورود نکنند. چه اصراری است که من و کریمی دوست باشیم؟»


Page Generated in 0/0064 sec