printlogo


کد خبر: 143928تاریخ: 1394/5/28 00:00
سلام وطن

  شهرداری لواسان تنها دکه روزنامه‌فروشی منطقه را که مشتری آن بودیم از خیابان اصلی به فرعی شهید اسدیان روبه‌روی تربیت بدنی منتقل کرده است. علاوه بر کم‌رفت و آمد بودن آن محل مراجعه به آن و دسترسی به مطبوعات را برای ما از بین برده‌اند. به شورای شهر مراجعه کردیم اما ترتیب اثر داده نشد. لطفا این پیام درج شود تا شهرداری به مشکل اهالی لواسان رسیدگی کند.
جمعی از مخاطبان مطبوعات لواسان
 مطالبی درباره زندگینامه شهید رجایی بنویسید. با تشکر
018****0937
 به‌رغم ادعاهای دهان‌پرکن مسؤولان انتظامی و فرهنگی و آسمان ریسمان بافتن‌ها، چنانچه سری به خیابان جلیلوند در شمال میدان تجریش بزنید در تمام چایخانه‌ها،  بدون استثنا ورود زنان و دختران برای کشیدن قلیان با اوضاع بسیار افتضاح کاملا و بدون هیچ واهمه‌ای برقرار است.
772****0919
 از طرف جمعی از اهالی خیابان زیبا در منطقه 12 تهران تماس می‌گیرم. این خیابان محل امنی شده است برای دزدان خودرو و کیف‌قاپان و در هفته چندین سرقت صورت می‌گیرد اما کلانتری منطقه آنچنان که باید گشت انتظامی در این خیابان ندارد. لطفا نیروی انتظامی تدبیری بیندیشد.
879****0912
 اخیرا وزارت ارتباطات مدعی شده که فیلترینگ هوشمند در حال اجراست ولی متاسفانه رصد مختصر شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد فیلترینگ هوشمند بیشتر به یک شوخی شبیه است. تعداد ربات‌های مستهجن در حالی رو به گسترش است که لیست آنها در سایت تلگرام قابل مشاهده است و از سوی دیگر با توجه به اینکه هر ربات باید سرور داشته باشد، به راحتی از طریق ip سرور، امکان از کار انداختن آنها وجود دارد با این وجود هیچ اقدامی نشده است. در اینستاگرام نیز صفحات غیراخلاقی رشد بسیاری دارد اما مسؤولان فرهنگی در خواب به سر می برند.
300****0912


Page Generated in 0/0064 sec