printlogo


کد خبر: 144276تاریخ: 1394/6/4 00:00
اخبار

23 بازیکن به تیم‌ملی فوتبال دعوت شدند
کا‌ر‌لوس کی‌روش برای دیدار برابر هند و گوام 23 بازیکن را به اردوی تیم‌ملی دعوت کرد. به نقل از سایت فدراسیون فو‌تبا‌ل، سرمربی تیم‌ملی فو‌تبا‌ل ایران، جهت رویارویی برابر هند و گوام، 23 بازیکن را به اردوی تیم‌ملی فرا خواند. اسامی بازیکنان به این شرح است:د‌ر‌وازه‌بان‌ها: علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری. مدافعان: وریا غفوری، رامین رضاییان، محمد حسین کنعانی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، مهرداد قنبری. بازیکنان میانی: آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، سعید عزت‌اللهی، خسرو حیدری، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه. مهاجمان: مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، امید عالیشاه، سردار آزمون و مهدی طارمی. این بازیکنان باید روز پنجشنبه (5 شهریور) تا ساعت 13:30 در هتل آزادی خود را به کادرفنی تیم‌ملی معرفی کنند. در این فهرست نام بازیکنانی همچون مسعود شجاعی، کریم انصاری‌فرد، هاشم بیک‌زاده، رضا قوچان‌نژاد(مصدوم) و مهدی شریفی دیده نمی‌شود.

عذرخواهی عجیب معروف از مردم لهستان!
کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران بعد از شکست مقابل ژاپن، به جای مردم ایران از لهستانی‌ها عذرخواهی کرد. بسیاری از مردم معروف را به عنوان کاپیتان مردمی تیم‌ملی می‌شناختند و او نزد مردم محبوبیت زیادی پیدا کرد اما پس از 3 شکست تیم‌ملی والیبال ایران در جام واگنر مصاحبه‌ای از سعید معروف منتشر شد که تعجب بسیاری از مردم و علاقه‌مندان والیبال را به دنبال داشت. کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران بعد از 3 باخت متوالی در جام واگنر و نمایش ضعیف تیم‌ملی مقابل ژاپن به جای عذرخواهی از مردم ایران، از مردم لهستان عذرخواهی کرد.  بنابر خبر منتشر شده در سایت رسمی فدراسیون والیبال ایران، سرگروه تیم‌ملی والیبال ایران درباره عملکرد ایران در این رقابت‌ها گفت: عملکرد کلی ما در این بازی‌ها خیلی بد بود و باید از مردم لهستان عذرخواهی کنیم که نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و لذت بازی خوب را از آنان گرفتیم! حال این پرسش مطرح است که چرا معروف به جای مردم ایران از مردم لهستان عذرخواهی کرده است؛ مردمی که هر بار به استقبال او و سایر بازیکنان تیم‌ملی در فرودگاه می‌روند و ساعت‌ها زیر آفتاب پشت سالن تمرین می‌نشینند و در نهایت ساعت‌ها قبل از بازی‌های خانگی برای تشویق تیم‌ملی به سالن می‌روند. آنها از کاپیتان تیم‌ملی خود انتظار دیگری دارند.

پیشنهاد نجومی یونایتد به نیمار
روزنامه الموندو از تلاش شیاطین‌سرخ برای جذب ستاره برزیلی بارسلونا با رقم نجومی
190 میلیون یورو خبر داد.  به نقل از روزنامه الموندو دیپورتیو اسپانیا، نیمار تا سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد و رقم فسخ قرارداد این ستاره برزیلی 190 میلیون یورو است. هر چند سران بارسلونا در حال مذاکره با این بازیکن برای تمدید قراردادش تا سال 2020 هستند اما روزنامه الموندو دیپورتیو اعلام کرد منچستریونایتد به دنبال نیمار است و حاضر است رقم فسخ قرارداد این بازیکن را پرداخت کند. چند روز پیش هم روزنامه گاردین انگلیس اعلام کرد فان‌خال علاقه زیادی به نیمار دارد و خود این بازیکن برزیلی هم دوست دارد حضور در شیاطین‌سرخ را تجربه کند. به نوشته الموندو، یونایتد با پیشنهاد رقم نجومی
190 میلیون یورو می‌خواهد نیمار را به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل کند. نیمار در فصل نخست حضور در بارسلونا نتوانست انتظارات را برآورده کند و عملکرد درخشانی نداشت اما در فصل دوم با مسی و سوارس بازی‌های بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و زمینه را برای قهرمانی آبی و اناری‌ها در سه‌گانه فوتبال اروپا و اسپانیا فراهم کرد. او الان در بارسلونا به بازیکنی بسیار محبوب تبدیل شده است. بعید به نظر می‌رسد آبی‌واناری‌ها بعد از جدایی پدرو رودریگز با فروش نیمار موافقت کنند.

سرمربی ژاپن از سانحه رانندگی جان‌به در برد
وحید هلیل هودزیچ، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ژاپن، در تصادف با یک دستگاه تاکسی صدمه‌ای ندید. هلیل هودزیچ هنگام رانندگی در توکیو با یک تاکسی برخورد کرد اما نه خودش آسیب دید و نه راننده تاکسی. هر دو خودرو دچار صدمه جزئی شدند. کانیا داینی، رئیس اتحادیه فوتبال ژاپن نسبت به اینکه آیا هلیل هودزیچ راننده بوده یا نه ابراز بی‌اطلاعی کرده است. وی گفت: واقعا بابت این اتفاق متاسفیم. من حتی نمی‎دانم آیا وی پشت فرمان بوده یا خیر. ما که شامل خود این مربی هم می‌شود، باید اطمینان حاصل کنیم که این اتفاق بار دیگر رخ نخواهد داد.


Page Generated in 0/0059 sec