printlogo


کد خبر: 144321تاریخ: 1394/6/4 00:00
بهارک صالح‌نیا در نقش ثویبه، اولین دایه حضرت محمد(ص)
نقش و نگار تصویر

قبل از ساخت فیلم از طریق گروه کارگردانی با شخصیت تاریخی ثویبه آشنا شدم و سعی کردم مواردی را که باید برای ایفای این نقش برعهده بگیرم، با مشاوره پیدا کنم و شکر خدا با کمک بقیه عوامل این کار انجام شد. ثویبه در تاریخ به عنوان کنیز ابولهب محسوب می‌شد و شخصیت خیلی مظلومی داشت که وقتی حضرت محمد(ص) متولد می‌شود، خبر ولادت او را به ابولهب داده و از این بابت مورد آزار قرار می‌گیرد.
فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» اولین فیلم سینمایی من بود و از این لحاظ این انتخاب را به فال نیک می‌گیرم و با وجودی که نقشم کوتاه بود اما حدود یک سال فعالیتی نکردم و همه حواسم به این فیلم بود. فضای خاصی در زمان ساخت فیلم حکفرما بود و به نوعی ما در آن موقعیت، یک مکه واقعی را حس می‌کردیم و چنان فضای روحانی وجود داشت که حتی عوامل خارجی فیلم هم تحت تاثیر قرار گرفته بودند.
اولین سکانسی که بازی کردم مربوط به آغوش گرفتن نوزاد و اشک ریختن بود که ناگهان متوجه شدم دارم زار‌زار گریه می‌کنم. بعد از پایان فیلم و در زمان تماشای آن، تصویری که از ویتوریو استورارو دیدم احساس کردم در پرده سینما نقاشی شده است. من خیلی امیدوارم با این فیلم به سینمای بین‌الملل معرفی شویم.
 


Page Generated in 0/0050 sec