printlogo


کد خبر: 144354تاریخ: 1394/6/5 00:00
سرخط خبر

  مدیرعامل سازمان تعاون روستایی کشور گفت: وزارت جهاد کشاورزی واردات شیر خشک به هر شکل، حتی واردات موقت و به منظور فرآوری و صادرات دوباره را با وجود فشارهای زیادی که وجود داشت، ممنوع کرد.
  مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه تهران مسکن‌مهر فاقد متقاضی ندارد، گفت: شرط فرم جیم برای واحدهای مسکن مهر تهران حذف نمی‌شود.
  بیزینس مانیتور پیش‌بینی کرد رشد صنعت ساخت و ساز ایران در سال ۲۰۱۵ به 4/1 درصد برسد و این رقم به طور متوسط در ۵ سال آینده در نتیجه رفع تحریم‌ها به 3/4 درصد بالغ شود.
  عضو کمیسیون برنامه‌ و بودجه مجلس ‌گفت: با ورود قوه قضائیه، واگذاری سهام مهاب قدس از دولت به آستان قدس موافقت شد.
  نمایندگان مجلس شورای اسلامی هرگونه به‌کارگیری افرادی را که در اجرای قوانین و مقررات بازخرید یا بازنشسته شده یا می‌شوند، در دستگاه‌های اجرایی ممنوع کردند.
  بانک مرکزی در نامه‌ای به صرافان اخطار داد 10 روز دیگر برای انطباق با دستورالعمل جدید فرصت دارند، در غیر این صورت از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.
  به منظور جلوگیری از قاچاق پوشاک با دستور وزیر صنعت، ۱۲۰ ردیف تعرفه‌ای لباس از ۸ مرداد سال جاری ارز مبادله‌ای دریافت خواهند کرد.
  مخابرات تهران فروش اینترنت ۱۶ مگابیتی را در استان‌های تهران و البرز شروع کرد.
  علیرضا خسروی، عضو کمیسیون عمران مجلس هرگونه افزایش قیمت پروژه‌های مسکن مهر شهر پردیس را غیرقانونی اعلام کرد و گفت: نمایندگان مجلس پیگیر این افزایش غیرقانونی قیمت‌ها هستند.
  سیدمحسن طباطبایی‌مزدآبادی، مشاور معاون توسعه مدیریت وزارت صنعت گفت: پیش‌بینی‌ها از 8/48 هزار میلیارد تومان کسری بودجه عمومی دولت تا آخر سال حکایت دارد.
  حمید تهران‌فر، معاون نظارتی بانک مرکزی از احتمال خروج طرف ونزوئلایی از بانک مشترک ایران و ونزوئلا خبر داد و گفت: طرف ونزوئلایی، در مجمع صاحبان سهام و هیات مدیره هم شرکت نمی‌کند که بر این اساس جلسات هم به حدنصاب نمی‌رسد بنابراین به نظر می‌رسد طرف خارجی از کار با ایران منصرف شده است.
  در راستای آزادسازی عوارض عبور مد نظر آخوندی، وزیر راه و شهرسازی از ابتدای سال گذشته تاکنون نرخ عوارض آزادراه‌ها با یک شیب تند حدود ۸۰ درصد افزایش یافته است.
 


Page Generated in 0/0054 sec