printlogo


کد خبر: 144361تاریخ: 1394/6/5 00:00
کوتاه و گویا

  رئیس بخش مقابله با جرائم سایبر اوگاندا ضمن بازدید از بخش‌های گوناگون پلیس سایبری ایران با مجموعه توانمندی‌های این پلیس آشنا شد و گفت: پلیس سایبری ایران پلیسی تخصص‌گرا و مجهز است.  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا، همچنین در این دیدار، سرهنگ رمضانی معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا ، این پلیس را پلیسی جوان در ساختار پلیس کشور معرفی کرد و گفت: در صورتی که تعاملات در بین پلیس‌های سایبری جهان افزایش یابد، شاهد کاهش ضریب وقوع جرائم سایبری در سطح جهان خواهیم بود.
  سازمان مدیریت پسماند در راستای پیشبرد  اهداف کمپین آسمان آبی – زمین پاک جلسات آموزشی با موضوع مدیریت بهینه پسماند، در 5 منطقه شهر تهران برگزار کرد. جعفری، مدیرعامل این سازمان با اشاره به اجرای برنامه‌های آموزشی در منطقه12،  توسط معاونت هماهنگی و ارزیابی امور مناطق با محوریت طرح انضباط شهری - نظم اجتماعی افزود: درمناطق 21، 18و 5؛ سازمان مدیریت پسماند با همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی و معاونت‌های امور اجتماعی و فرهنگی 2 حوزه ضمن تشریح فرآیند جمع‌آوری پسماندهای خشک از در منازل؛ درباره ضرورت مدیریت بهینه پسماند و جایگاه آن در بهداشت و سلامت جامعه، اثرات بهداشتی و زیست‌محیطی آن، ضرورت استفاده نکردن از ظروف یکبار مصرف و کم حجم‌سازی پسماند، نیز مطالب مفیدی را به پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی  ارائه کرد.
  زمان ثبت‌نام بدون آزمون متقاضیان دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته سال تحصیلی 95-94 دانشگاه جامع علمی - کاربردی اعلام شد. متقاضیان ثبت‌نام در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته سال‌تحصیلی 95-94 می‌توانند در تاریخ 7/6/94 لغایت 14/6/94 از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی  www.sanjesh.org  اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کنند.
  به گفته محمدمهدی فیض‌آبادی، رئیس شانزدهمین کنگره بین‌المللی
میکروب‌شناسی، بیماریی‌های نوپدید، میکروب‌شناسی آب و فاضلاب، میکروب‌شناسی موارد خاص و طب انتظامی در این کنگره به بحث و تبادل‌نظر گذاشته خواهد شد. گفتنی است شانزدهمین کنگره بین‌المللی میکروب‌شناسی ایران که از شهریورماه در سالن همایش‌های ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است امروز پایان می‌یابد.


Page Generated in 0/0054 sec