printlogo


کد خبر: 144396تاریخ: 1394/6/5 00:00
سلام وطن

  می‌خواستم بگویم که بخش فرهنگی روزنامه فعال است و این جای خوشحالی دارد و خیلی از خوندنش لذت می‌بریم خصوصا پرونده فیلم پیامبر(ص)حرف نداشت.
 فربدی از تهران
  وزیر ورزش به نمایندگی از رئیس‌جمهور جهت بازدید از بیمارستان در دست ساخت نهاوند آمده بود و حدود 100 نفر همراه داشت. کل زمان بازدید 2دقیقه طول کشید و حتی با اکیپ اجرایی فرصت سلام و علیک را نداشت! قرار از این بازدید آشنایی بامشکلات پروژه بود.
458****0918
  بعد از ظهرها در میدان ونک، تجریش و خیابان آفریقا، دختران جوان با لباس‌های ناهنجار آزادانه جولان می‌دهند و خودنمایی می‌کنند، از گشت ارشاد و اجرای قانون هم خبری نیست. چشم مسؤولان فرهنگی روشن!
  772****0919
  از اهالی شهر خمین هستم. اینجا شغل اکثر مردم کشاورزی و نیاز کشاورزی به آب است. چند سالی است که خشکسالی امان مردم را بریده است و مسؤولان نیز به فکر کشاورزان و حمایت نیستند لطفا صدای ما را به مسؤولان برسانید.
بیات از خمین
  هر دم از این باغ بری می‌رسد! اخبار اعلام کرد مسؤولان وزارت ارشاد در پی حذف نام فجر از جشنواره فیلم هستند. گویا هنوز روباه پیر وارد کشور نشده شرارت را آغاز کرده است.
صولی از تهران
  مدت‌ها از تاکیدات رهبری نسبت به تغییر سبک زندگی به سمت ایرانی – اسلامی
می‌گذرد اما هیچ پیگیری و هدایت فکری در سطح جامعه از سوی مسؤولان فرهنگی صورت نگرفته است به طوری که برعکس، تهاجم فرهنگی و سبک زندگی غربی روزبه‌روز از طریق اینترنت و ماهواره و سینما به زندگی مردم رخنه می‌کند و هیچ آموزشی در این باره حتی در آموزش‌وپرورش نیز نداریم. پیام را دادم شاید تلنگری باشد برای مدعیان ولایتمداری.
احسان‌پور از تبریز
 


Page Generated in 0/0056 sec