printlogo


کد خبر: 144916تاریخ: 1394/6/15 00:00
اخبار

اعتراض ایران به فدراسیون جهانی والیبال
سرپرست تیم‌ملی والیبال ایران نسبت به برنامه نامناسب سفر تیم ایران به ژاپن که توسط فدراسیون جهانی والیبال و میزبان طراحی شده بود، اعتراض کرد. تیم‌ملی والیبال ایران پس از سفری ۳۰ ساعته به هاماماتسوی ژاپن رسید تا رقابت‌های خود در مرحله اول جام جهانی ۲۰۱۵ را برگزار کند. شرایط سفر ملی‌پوشان ایران برای رسیدن به ژاپن به گونه‌ای بود که اکثر بازیکنان با قرار گرفتن در شرایط سخت و نشستن طولانی‌مدت روی صندلی‌های هواپیما برای ۱۱ ساعت مستمر و پیمودن سفری ۵ ساعته با اتوبوس بسیار خسته شدند. همین موضوع موجب شد تا مسؤولان فدراسیون والیبال ایران نسبت به برنامه‌ریزی نامناسب ژاپنی‌ها اعتراض کنند. امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم‌ملی والیبال ایران اعتراض رسمی خود را به مسؤولان فدراسیون والیبال ژاپن و همچنین فدراسیون جهانی والیبال اعلام کرد، چرا که با اندکی برنامه‌ریزی بهتر، مسیری که تیم ایران برای رسیدن به ژاپن در مدت
۳۰ ساعت طی کرد می‌توانست در حدود ۱۶ ساعت طی شود که مسؤولان ایران درخواست کردند، ضمن پاسخگویی درباره علت این موضوع، برای بازگشت تیم‌ملی به ایران این برنامه‌ریزی به صورت دقیق‌تر انجام شود. تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۵ در کشور ژاپن، ساعت ۵ بامداد روز جمعه عازم فرودگاه امام خمینی(ره) شد و سپس تهران را به مقصد توکیو ترک کرد. ملی‌پوشان ایران ابتدا به استانبول رفتند و پس از توقفی حدوداً ۴ ساعته با پروازی ۱۱ و نیم ساعته عازم توکیو شدند و پس از طی مسافتی حدوداً ۵ ساعته با اتوبوس به هتل کونکورد در شهر هاماماتسو رسیدند.

عباسعلی  دومین طلایی کاروان ایران
کاراته‌کای سنگین‌وزن تیم‌ملی بانوان ایران با شکست همه رقبای خود موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ یوکوهاما شد. در ادامه رقابت‌های روز دوم از سیزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، تیم اعزامی کشورمان توسط حمیده عباسعلی به دومین طلای خود در این مسابقات دست پیدا کرد. عباسعلی در وزن ۶۸ کیلوگرم، در بازی نخست ۶ بر صفر نماینده ویتنام را شکست داد، در ادامه  ۵ بر ۳ حریف ژاپنی‌اش را از پیش‌رو برداشت و در مبارزه پایانی هم یک بر صفر مقابل حریفی از چین تایپه به پیروزی رسید. این کاراته‌کا در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال نقره شد و در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ نیز طلا گرفته بود.

پیروزی پرگل آرژانتین با گل‌های مسی
در دیدارهای دوستانه‌ای که برگزار شد آرژانتین و آمریکا حریفان‌شان را شکست دادند و مکزیک متوقف شد. با توجه به تعطیلی لیگ‌های فوتبال، بازی‌های ملی در حال برگزاری هستند. تیم‌هایی که در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2018 بازی ندارند، در دیدارهای دوستانه‌ای به مصاف حریفان رفتند. تیم‌ملی فوتبال آرژانتین در دیداری تدارکاتی مقابل بولیوی به میدان رفت که موفق شد با نتیجه پرگل 7 بر صفر به برتری برسد. در این دیدار، ازکوئل لاوتزی در دقیقه‌های 5 و 41، سرخیو آگوئرو 33 و 60، لیونل مسی 67 و 76 و آنخل کوریا 84 برای آلبی سلسته گلزنی کردند. آرژانتین در دیدار بعدی خود نیز در دیداری دوستانه روز چهارشنبه این هفته مقابل مکزیک به میدان خواهد رفت. تیم‌ملی فوتبال آمریکا هم با 2 گلی که جوزی آلتیدور در دقیقه‌های 59 و 69 وارد دروازه حریف کرد در مقابل تنها گل دنیل چاوز در دقیقه 20 برای پرو موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریفش را شکست دهد.

خسوس با فدراسیون فوتبال به توافق رسید
فدراسیون فوتبال با خسوس کاندلاس برای حضور در تیم‌ملی فوتسال به توافق رسید. در حالی که طی روزهای گذشته فدراسیون با وحید شمسایی مذاکرات جدی را صورت داده بود و به نظر می‌رسید وی سکاندار جدید تیم‌ملی فوتسال خواهد بود اما رئیس کمیته فوتسال فدراسیون روز شنبه به صورت تلفنی با خسوس گفت‌وگو کرد و با وی به توافق رسید. بر این اساس قرار است قرارداد کاندلاس برای وی ارسال شود تا در صورتی که وی آن را امضا کند، بزودی به ایران بیاید و هدایت تیم‌ملی فوتسال را برعهده بگیرد. سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال این خبر را تایید کرد.
 


Page Generated in 0/0052 sec