printlogo


کد خبر: 144960تاریخ: 1394/6/16 00:00
واکنش نمایندگان به اظهارات مولاوردی
انتقاد از آمارهای معاون زنان رئیس‌جمهور

گروه اجتماعی: نماینده مجلس شورای اسلامی از اعلام آمارهای غیررسمی کاهش سن اعتیاد دختران از سوی معاون امور زنان رئیس‌جمهور انتقاد کرد.
 زهره طبیب‌زاده‌نوری، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: معاون امور زنان ریاست جمهوری بارها در اظهارات خود مطرح کرده است که هنوز آمار درستی درباره همه مسائل زنان اعم از اعتیاد، زنان سرپرست خانوار و آمارهای دیگر به تحقیق نداریم بنابراین ایشان هم اطمینان چندانی به اطلاعاتی که به دستش رسیده است به عنوان یک کار آماری دقیق ندارد. وی به فارس عنوان کرد: بنابراین بیان گزارش‌هایی که پیامدهای سیاسی و اجتماعی برای کشور دارد در یک تریبون مانند صداوسیما وقتی متکی به آمار قطعی نباشد کار پسندیده‌ای نیست به جهت اینکه اذهان عمومی را نسبت به موضوعی که ممکن است قطعیتی درباره آن وجود نداشته باشد، نگران می‌کند.
طبیب‌زاده تصریح کرد: تبدیل کردن موضوعی که یک مشکل عمومی و فراگیر نیست به یک مشکل عمومی و طرح کردن آن از یک تریبون عمومی، خارج از تدبیر و درایت آن مسؤول است که در امور زنان اظهارنظر می‌کند و باید متکی بر آمارهای قطعی و متقن و یک آمار فراگیر و در عین حال متوجه بازتاب این اطلاعات در جامعه باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر تمام این آمارها در سال‌های گذشته افزایش داشته باشد دال بر زیر سوال بردن عملکرد مسؤول امور زنان است وقتی بودجه معاونت امور زنان یک باره بیش از 2 برابر افزایش پیدا می‌کند باید بیان کنند با توجه به این افزایش بودجه برای معضلات مطرح شده چه کارهایی انجام داده‌اند.


Page Generated in 0/0062 sec