printlogo


کد خبر: 144982تاریخ: 1394/6/16 00:00
رویدادها

باب گلدوف موزیسین ایرلندی:
با شرمساری شدید به تصویر آیلان نگاه می‌کردم
بحران مهاجران سوری و پاسخ بریتانیا و کم‌کاری دولت این کشور، با انتقاد چهره‌های فرهنگی و هنری روبه‌رو شده است. به گزارش مهر به نقل از سلبریتی‌کافه، باب گلدوف موزیسین ایرلندی می‌گوید 4 خانواده اهل سوریه را شخصا قبول می‌کند تا در خانه‌های خودش در بریتانیا زندگی کنند چون بحران مهاجرتی که گریبانگیر اروپا شده یک «بی‌احترامی بیزارکننده» است. گلدوف افزود که او و شریک زندگی‌اش جین مارین می‌توانند درهای خانه‌های‌شان در کنت و لندن را روی 4 خانواده‌ای که می‌خواهند از درگیری‌های خاورمیانه فرار ‌کنند، باز کنند. او گفت: من نمی‌توانم اتفاقی را که می‌افتد تحمل کنم.  او اضافه کرد با دیدن تصویر آیلان کردی، پسر 3  ساله سوری که سعی داشت همراه خانواده‌اش به یونان برسد و در سواحل ترکیه غرق شد، تحت‌تاثیر قرار گرفته است. گلدوف گفت: من با شرمساری شدید به آن‌ نگاه می‌کنم و آن را خیانتی وحشتناک نسبت به کسی که هستیم و چیزی که می‌خواهیم باشیم می‌بینم.

«یک گام به جلو» در ابلاغ پیام انقلاب و دفاع‌مقدس
مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری با اعلام رقم بودجه ۷۰۰ میلیونی برای برگزاری جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری گفت: شعار ما «یک گام به جلو» است اما فکر می‌کنیم دیگر به جهش نیاز داریم.  به گزارش مهر، نشست خبری چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری با حضور مجید مصلحی، مدیرکل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری و مدیر این جشنواره و سیدمهدی سیدین‌نیا، دبیر این دوره از جشنواره برگزار شد. در این نشست مصلحی در سخنانی هدف از برگزاری این جشنواره را کشف، جذب و پرورش استعدادهای هنری مراکز استانی حوزه هنری و تولید آثار در زمینه‌های مختلف در آنها دانست.

«بادیگارد» به دنبال ضبط صحنه‌های دانشمند هسته‌ای
ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان فیلم سینمایی «بادیگارد» با نزدیک شدن به پایان تصویربرداری فیلم خود قرار است در چند روز آینده صحنه‌های تعقیب‌وگریز خیابانی دانشمند هسته‌ای را ضبط کند. به گزارش تسنیم، عوامل فیلم سینمایی «بادیگارد» پس از ضبط سکانس‌هایی در سازمان انرژی اتمی در امیرآباد شمالی و سکانس مربوط به استخر و دانشگاه شهید بهشتی، حالا پلان‌های حفاظت‌ خیابانی و مشایعت دانشمند هسته‌ای را فیلمبرداری می‌کنند. همچنین تدوین فیلم بادیگارد به‌طور همزمان با فیلمبرداری آن در حال انجام است و با برنامه‌ریزی انجام شده، فیلمبرداری آخرین اثر بلند سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا تا اول مهرماه به پایان می‌رسد. محسن روزبهانی هم کار جلوه‌های ویژه میدانی خود را به‌تازگی آغاز کرده و قرار است به همراه گروه فیلمبرداری در چند روز آینده صحنه‌های انفجار مربوط به این فیلم را ضبط کنند.

«آسمان من» به شبکه ۳ سیما رسید
سریال پلیسی «آسمان من» به کارگردانی محمدرضا آهنج و با مضمون امنیت پرواز، بزودی از شبکه 3 سیما پخش می‌شود. به‌گزارش تسنیم، مجموعه تلویزیونی «آسمان من» که  هومان فاضل  نگارش فیلمنامه آن را  برعهده داشته است، در 29 قسمت50 دقیقه‌ای داستان تلاش‌های پرفرازونشیب اشخاصی بی‌ادعاست که با قبول خطرات و به خطر انداختن  جان  خود  سفری ایمن را برای  مسافران  هواپیما  فراهم می‌کنند. محمدرضا آهنج علاوه بر کارگردانی و سرپرستی گروه نگارش، تهیه‌کنندگی سریال را نیز به همراه یوسف خزایی برعهده داشته است. این مجموعه پیش از این از شبکه افق پخش شده بود و قصه سریال از سال 63 آغاز می‌شود که چند هواپیما ربوده شده و پس از آن با جهشی 25 ساله، تلاش نیروهای امنیت پرواز (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) برای برقراری کامل امنیت طی پروازهای مختلف و خنثی‌سازی حرکت گروه‌های تروریستی به تصویر درمی‌آید.
 


Page Generated in 0/0057 sec