printlogo


کد خبر: 144986تاریخ: 1394/6/16 00:00
اخبار

بلیت 50 هزار تومانی برای بازی افغانستان ـ ژاپن!
در اقدامی کم‌سابقه فدراسیون فوتبال بلیت یک مسابقه فوتبال را 50 هزار تومان تعیین کرد. این قیمت برای تماشای دیدار 2 تیم ژاپن و افغانستان اعلام شده است. روابط عمومی فدراسیون فوتبال اطلاعیه خود را درباره دیدار 2 تیم فوتبال ژاپن و افغانستان که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود، صادر کرد.
مسابقه تیم‌های فوتبال افغانستان و ژاپن در ورزشگاه آزادی تهران روز سه‌شنبه 17 شهریور و راس ساعت 17:00 برگزار می‌شود. بر همین اساس هموطنان مهاجر که قصد حضور در ورزشگاه آزادی را دارند باید به موارد زیر توجه کنند: با توجه به دستورالعمل اخیر فیفا درباره عدم امکان بلیت‌فروشی در طبقه دوم استادیوم آزادی و به دلیل نبود صندلی در این طبقه، تنها 32 هزار قطعه بلیت به فروش خواهد رسید. قیمت هر قطعه بلیت مبلغ 50 هزار تومان تعیین شده است. بلیت صرفا در صورتی ارائه خواهد شد که درخواست‌کنندگان کارت اقامت یا پاسپورت داشته باشند و ارائه کارت همراه بلیت هنگام ورود به ورزشگاه الزامی است.

نهایتاً تا صبح دوشنبه پول در حساب بازیکنان خواهد بود
سرپرست باشگاه پر‌سپولیس می‌گوید تا صبح دوشنبه به حساب بازیکنان این باشگاه پول واریز می‌شود. علی‌اکبر طاهری، درباره کمک مالی دولت به باشگاه‌های استقلال و پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: با مذاکراتی که وزیر ورزش و جوانان با دولت انجام داد، در نهایت با موافقت دولت مجرای قانونی کمک دولت به 2 باشگاه استقلال و پر‌سپولیس باز شد. بر این اساس منتظر هستیم کارهای قانونی آن انجام شود تا کمک‌ دولت به حساب باشگاه پر‌سپولیس واریز شود. وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی مطالبات بازیکنان این باشگاه را پرداخت خواهند کرد، گفت: هر زمانی که پول به حساب باشگاه بیاید مطالبات بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد. فکر می‌کنم نهایتا تا صبح دوشنبه بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

6 کشته در رالی اسپانیا
رالی اسپانیا رنگ خون به خود گرفت و در پی برخورد یک اتومبیل با تماشاگران کنار زمین، 6 نفر کشته و چند نفر دیگر هم به بیمارستان منتقل شدند.  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی EFE، مسابقات رالی لاکرونیای اسپانیا حادثه‌آفرین شد. در پی انحراف یک اتومبیل از جاده و برخورد آن با تماشاگران کنار زمین، 6 نفر کشته و تعدادی هم مجروح شدند. آسیب‌دیده‌ها هم برای مداوای بیشتر به بیمارستان انتقال داده شدند. پلیس اسپانیا اعلام کرد یکی از شرکت‌کنندگان کنترل اتومبیلش را از دست داد و از جاده اصلی منحرف شد که در نتیجه آن 4 زن و 2 مرد کشته شدند و چند نفر دیگر هم به بیمارستان منتقل شده‌اند.

صعود مقتدرانه انگلیس به یورو
انگلیس با ادامه روند بردهای خود در انتخابی یورو 2016 صعودی قاطعانه به این رقابت‌ها داشت و سوئد در دیداری کم افت و خیز برابر روسیه شکست خورد. در ادامه رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا و از گروه 5 این رقابت‌ها 3 دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین بازی انگلیس در خانه سان‌مارینو به میدان رفت و با برتری
6 بر صفر برابر این تیم صعودش را به یورو 2016 قطعی کرد. در این دیدار وین رونی موفق شد اولین گل تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا همراه چارلتون برترین گلزن تاریخ فوتبال انگلیس شود. در دیگر دیدار این گروه استونی در خانه با یک گل لیتوانی را شکست داد. در دیگر دیدار این گروه سوییس با نتیجه 3 بر 2 اسلوونی را در دیداری جذاب شکست داد. این دیدار تا اواسط نیمه دوم با برتری 2 بر صفر اسلونی در جریان بود. در دیگر گروه این رقابت‌ها روسیه موفق شد با یک گل سوئد را شکست دهد و امیدهایش را برای رسیدن به یورو 2016 زنده نگه دارد.  در این دیدار آرتم دیوبا در دقیقه 38 برای تیمش گلزنی کرد. دیدار مونته‌نگرو و لیختن‌اشتاین با برتری
2 بر صفر تیم میزبان به پایان رسید و اتریش با یک گل مولداوی را مغلوب کرد. در گروه سوم این رقابت‌ها نیز اسپانیا قهرمان 2 دوره قبلی این رقابت‌ها در خانه به دیدار اسلواکی رفت و توانست شکست بازی رفت را جبران کند و با 2 گل به برتری برسد. جوردی آلبا و آندرس اینیستا در این دیدار برای لاروخا گلزنی کردند. در این گروه اوکراین با نتیجه 3 بر یک بلاروس را از پیش رو برداشت.


Page Generated in 0/0064 sec