printlogo


کد خبر: 145000تاریخ: 1394/6/16 00:00
سلام وطن

 مجلسی که زمان دولت قبل خود را در رأس امور می‌دانست، چرا در مهم‌ترین تصمیم‌گیری دهه اخیر، (توافق با غرب زیاده‌خواه و توطئه‌گر) دنباله‌رو دولت شد، به‌نحوی ‌که امام انقلاب (رهبر) مجبور شد بی‌پرده نظرخود را برای یادآوری این مسؤولیت اعلام کند؟!
928**** 0911
 شاید دوستان مذاکره‌کننده از این ترسیدند که بعدا به آنها بگویند شما هم مثل تیم سال ۸۲ تمام مراکز هسته‌ای را پلمب کردید. به همین دلیل حاضر شدند به جای آنکه تاسیسات اتمی را بدون تغییرات اساسی تحت نظارت آژانس پلمب کنند، آن را دچار تغییرات اساسی کنند و فقط در اذهان عمومی بیان شود تاسیسات هسته‌ای به کار خود ادامه خواهد داد. مثلا حاضر شدند به جای پلمب کامل آب سنگین اراک، قلب رآکتور با بتن پر شود ولی آب سنگین با تغییر ساختاری به کارش ادامه دهد. به نظر بهتر بود به جای برچیدن یا تغییرات اساسی در تاسیسات اتمی، آن را تحت نظارت آژانس تا مدتی معین پلمب می‌کردند. در این صورت هر وقت طرف مقابل به وعده‌هایش عمل نکرد، می‌شد ایران هم پلمب‌ها را باز کند.
052**** 0912
 لطفا صفحه‌ای از روزنامه را به نوشتار و قلم دانشجویان ارزشی بسپارید، و صفحه‌ای با نام صفحه دانشگاه داشته باشید. تشکر
407**** 0935
 ایران بهترین نوع چای را در جهان دارد اما به دلیل کم‌کاری مسؤولان و نبود پشتوانه مالی کشاورزان و چایکاران و نداشتن سیستم ارزش افزوده و بسته‌بندی شکیل همین چای به صورت فله خرید و فروش می‌شود و حتی در مواردی به اسم چای خارجی با بسته‌بندی‌های دیگر به فروش می‌رسد. در این میان کارگر ایرانی و زحمتکشان چایکار ضرر می‌کنند. در هیچ دولتی هم تدبیر سزاواری نشد تا از این موهبت برای تولید ملی استفاده شود. لطفا مسؤولان قدری به فکر باشند.
رمضانی از مازندران


Page Generated in 0/0064 sec