printlogo


کد خبر: 145109تاریخ: 1394/6/18 00:00
فرمانده نیروی انتظامی تهران اعلام کرد
توقیف ۲۱ هزار خودرو در طرح‌های شبانه

از ابتدای سال جاری با اجرای طرح‌های شبانه قریب به ۲۱ هزار انواع خودروی سبک و سنگین توقیف و روانه پارکینگ‌های سطح شهر شدند.   به‌گزارش «وطن امروز»، سرتیپ پاسدار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده نیروی انتظامی تهران با بیان این مطلب اظهار داشت: از آغاز سال ۹۴ تاکنون در پاسخ به مطالبات مردم برابر سنوات گذشته با جدیت بیشتر با ناهنجاری‌های ترافیکی از قبیل سرعت و سبقت غیرمجاز، لایی‌کشی، دور‌دور کردن و جولان دادن با خودروهای لوکس و ویژه، کشف‌حجاب راننده و سرنشینان، آلودگی صوتی، مزاحمت نوامیس، ایجاد سد معبر، نقص فنی خودرو و اخلال در نظم ترافیکی، برخورد شده است.
برخورد جدی پلیس با حرکات نمایشی
سردار ساجدی‌نیا به برخورد جدی و قاطع پلیس با رانندگانی که اقدام به حرکات نمایشی و خطرناک، مسدود کردن معابر و اخلال در انجام ماموریت خودرو‌های امدادی، اورژانس و آتش‌نشانی می‌کنند، اشاره کرد و افزود: پلیس به هیچ عنوان اجاره قانون‌شکنی به اینگونه افراد را نخواهد داد. وی با بیان اینکه موضع پلیس در بحث برخورد با پدیده دور دور بیشتر ایجابی است تا سلبی به بیش از ۱۰ هزار راننده‌ای که در خلال اجرای طرح با تذکر و ارشاد پلیس مواجه شدند، اشاره کرد. این مقام ارشد انتظامی افزود: از ابتدای سال جاری با اجرای طرح‌های شبانه قریب به
۲۱ هزار انواع خودروی سبک و سنگین توقیف و روانه پارکینگ‌های سطح شهر شدند و همچنین ۳۱۵ هزار دستگاه خودروی متخلف از سوی مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ مورد جریمه و اعمال قانون قرار گرفته‌اند.
توقف هزار و 87 خودروی لوکس متخلف
وی بیان داشت: در طول اجرای این طرح  و برخورد با دور‌دور کردن خودرو‌ها تا کنون یکهزار و ۸۷ دستگاه انواع خودرو‌های ویژه و لوکس توقیف و روانه پارکینگ‌ها شده‌اند. سردار ساجدی‌نیا در ادامه گفت: مأموران پلیس پایتخت در خلال اجرای طرح برخورد با تخلفات شبانه خودروها، گواهینامه ۸۳ نفر که ۳۰ نمره منفی کسب کرده بودند را نیز ضبط و ابطال کردند.
 


Page Generated in 0/0050 sec