printlogo


کد خبر: 145110تاریخ: 1394/6/18 00:00
کوتاه و گویا


  براساس اعلام سیدحسین حسینی‌نژاد، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران به منظور توزیع عادلانه مسافر در میان شرکت‌ها و تعاونی‌های مستقر در ترمینال غرب مسیر رفت‌وآمد مسافران و رهگذران در این پایانه اصلاح شد.
   غلامعلی عکاشه، رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران با بیان اینکه زانو و مفصل لگن بیشترین مفاصلی هستند که عمل تعویض مفصل روی آنها انجام می‌شود از هزینه بالای این عمل برای  کسانی که تحت پوشش بیمه نیستند انتقاد کرد.
  عزیزالله نظری، شهردار منطقه 2 تهران از افتتاح بیست‌ودومین میدان میوه‌ و تره‌بار  در این منطقه و محله سعادت‌آباد خبر داد. وی درباره میدان میوه و تره‌بار دریا  در محله سعادت‌آباد اظهار داشت:  این بازار در 3 طبقه و دارای طبقات مخصوص عرضه میوه و تره‌بار، عرضه محصولات لبنی و خوار‌بار مشغول به خدمات‌دهی به شهروندان است.
  به‌گفته قره‌چه، سرپرست اداره کل سنجش و آزمون دانشگاه جامع علمی – کاربردی پذیرش برگزیدگان علمی در دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) سال 1394 در دانشگاه جامع علمی – کاربردی  آغاز شده و این افراد لازم است تا 21 شهریور نسبت به «ثبت‌نام اینترنتی» از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه به نشانی http://edu.uast.ac.ir در بخش «سامانه ثبت‌نام اینترنتی برگزیدگان علمی» اقدام کنند.
  محمدحسین ایمانی‌خوشخو، رئیس جشنواره ملی گردشگری ناصرخسرو از برگزاری جشنواره ملی گردشگری ناصرخسرو  در 24 آذرماه امسال به همت دانشگاه علم و فرهنگ خبر داد.
  سومین سمینار سالانه گروه اپتومتری بیمارستان فارابی با همکاری مرکز تحقیقات چشم دانشگاه علوم پزشکی تهران و با محوریت نزدیک‌بینی (مایوپی) روز پنجشنبه 26 شهریورماه در سالن آمفی‌تئاتر پروفسور شمس بیمارستان فارابی برگزار می‌شود. به گفته طیبه دوابی، دبیر اجرایی این سمینار تغییر سبک زندگی طی سالیان گذشته و استفاده از موبایل، رایانه و تبلت، نزدیک‌بینی را در جامعه گسترش داده که به همین دلیل، موضوع نزدیک‌بینی برای این سمینار انتخاب شده است.


Page Generated in 0/0059 sec